Pages Of My Blog

17 augustus 2009

Doorhanger Our Home

Voor de wedstrijd bij My Creative Scrapbook moest je een altered project maken. Eigenlijk maak ik meestal layouts of kaarten en bijna nooit een 'altered project'. Dus dit was een geweldige kans voor mij! In onze WC hing een paarse deurhanger, die mijn moeder een tijdje geleden gekocht had bij Blokker. Ik vond de deurhanger perfect om te alteren, dus heb ik mij moeder gevraagd of ze dat goed vond. Ja dus! Dus dit is onze nieuwe deurhanger. Mijn moeder is er erg blij mee, en ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden:)

For the challenge at My Creative Scrapbook you had to make an altered project. Usually I mostly scrap layouts or cards and almost never altered projects. So this was a great opportunity for me! In our lavatory hang a purple doorhanger, which my mom bought at Blokker a little while ago. That was perfect for altering, I thought. So I asked my mom if she was okay with it. And she was, so this is our new doorhanger. My mom iss happy with it, and I hope you like ik too:)

Voor deze deurhanger heb ik bijna geen materialen gebruikt. De bloemen, blaadjes en kersjes en de stroken papier zijn allemaal dessinpapier van Cosmo Cricket Early Bird. Het papier is flink gedistrest met behulp van edge distresser en inkt. Ik heb kleine strookjes dessinpapier om een satéprikker gerold, en zo de vier krulletjes gemaakt. De bloemen zijn allemaal voorzichtig verfrommeld en weer uitgevouwen en aangezet met inkt. De kersjes heb ik bewerkt met Diamond Glaze. Verder heb ik een Jillibean Soup Journaling Sprout in tweeën gesneden en deze twee helften gebruikt. En de letterstickers zijn van Making Memories.

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Prachtige kleuren! Met papier kan je heel veel, moet ik ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was even aan het zoeken naar de hanger, maar gevonden. Heel leuk Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooie hanger heb je gemaakt en wat heb je leuk papier gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig papier Romy,de kleuren zijn ook zo mooi.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is even een mooie muurhanger geworden en het papier is geweldig.
    Er staat iets voor je op mijn blog.
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he, heel origineel bedacht en mooi gemaakt Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!! Moest wel even zoeken hoe je hem dan ophangt!

    gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk vond je moeder het goed, want het kon alleen maar nog mooier :) worden!!! Volgens mij heb ik die ook, stond er hierop lavendel op afgebeeld? Ik vind hem in ieder geval helemaal toppie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Romy
    Heb je jouw award gevonden op mijn blog ?
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk vind je moeder hem mooi ....hij/zij is heel gaaf.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh deze is heel erg gaaf zeg!!!! Tuurlijk vind je moeder dat goed, is erg leuk om naar te kijken!!
    Geweldig papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!