Pages Of My Blog

28 september 2008

Lay-out Paco, gemaakt door Romy

Lay-out Paco, gemaakt door mijzelf

Deze lay-out heb ik, weer voor een wedstrijd (nu we toch bezig zijn..., haha), gemaakt. Dit is onze kat Paco, "in gevecht met een helm". Hij mag dan maar drie pootjes hebben, het blijft een stoere bink die zich niet door deze fietshelm laat beetnemen;)

Werkbeschrijving: Als basis heb ik een vel bruin papier van Basic Grey gebruikt. Hieroverheen plakte ik in de lengte een dunne strook gedessineerd papier (ook van Basic Grey), waarvan ik de randjes heb gescheurd. In de lengte plakte ik hieroverheen nog een vel papier; alwéér van Basic Grey. Deze heb ik in twee delen gescheurd; en vervolgens over elkaar heen geplakt en aan de scheurrandjes (rechts) bewerkt met groene oogschaduw (deze leent zich goed voor chalk; het geeft net als chalk een mooi effect op scheurrandjes, en is een goedkopere oplossing). De twee hoofdfoto's heb ik beiden op wit papier gemat en opgeplakt onder elkaar. Aan de linkerkant van het papier heb ik met Glaze pen (roze) geschreven "You are in a" (helaas niet goed zichtbaar op de foto), vervolgd door het woord "Fight", gemaakt van Basic Grey monogram stickers. Een derde foto sneed ik rond en heb ik aan de rand rondom met Glaze pen bestippeld. De randjes van die foto zijn bovendien bewerkt met groene Colorbox inkt. Aan de rechterkant van de ronde foto heb ik drie embellishments geplaatst; een dubbele Prima. flower(bevestigd met een brad in de vorm van een kattenpootje) en twee Foof-a-La knoopjes die ik met een klein stukje geruit lint heb vastgemaakt. Daarna niette ik twee lintjes aan de zijkant van de onderste foto en twee lintjes (dit maal op elkaar) aan de bovenkant van de bovenste foto. De twee bloemetjes heb ik met witte mini brads op het einde van de lintjes vastgemaakt. Naast de bovenste foto is bovendien een felt sticker uit de K&Company Margot-lijn opgeplakt, die ik heb omringd met (ja, alweer;)) roze Glaze pen. Toen vond ik het middenstuk vol genoeg en ben ik verdergegaan met de rechterkant van de lay-out. Een, gebruikt, vel Basic Grey monograms heb ik als sjabloon gebruikt om de letter P te knippen uit dessinpapier. De randjes hiervan zijn bewerkt met zwarte Colorbox inkt en op het "streepje" van de P heb ik drie eyelet brads van Pebbles inc. vastgemaakt. De bloem op de P is van Prima. marketing, en weer bevestigd met een mini brad, ditmaal groen. Om de naam Paco compleet te maken, heb ik de letters A, C en O - dit zijn kleine ronde letterstickers - in het open gedeelte van de P geplakt. En tenslotte heb ik, als laatste stap, een bloem uit Basic Grey dessinpapier geknipt, deze versierd met een mini brad, en nogmaals de naam van mijn kat benadrukt door deze met benzinestift op een Maya Road clear journaling te schrijven. De randjes hiervan (nu ik toch bezig was met de Glaze pen) zijn ingekleurd met Glaze-pen.Een detailfoto.

1 opmerking:

Your comments make my day! Thank you!