Pages Of My Blog

25 september 2008

Wedstrijdlay-out Kisses

Lay-out Kisses, door mijzelf. Deze lay-out heb ik gemaakt voor de wedstrijd op het forum van Scrap-club. Het thema was liefde. Afgelopen zomer heb ik toevallig een fantastische bruiloft gehad aan het strand, dus gelukkig had ik nog mooie liefdesfoto's liggen. Dit is het resultaat!
Werkbeschrijving:
Ik heb als basis een bordeaux rood vel cardstock gebruikt en aan de randen bewerkt met zwarte Colorbox inkt voor meer diepte. Daaroverheen plakte ik een vel Karen Foster Sand paper, dat ik in een soort tabbladvorm heb gesneden. Dit heb ik extra geaccentueerd door met fineliner strepen langs de rand te zetten en in twee hoeken deze streep af te sluiten met een rood hoekje en een gedoodled hartje. Over dit vel, plakte ik een streep blauw papier van 29th street market. Aan de linker- en rechterkant heb ik deze ook bewerkt met zwarte Colorbox inkt, zodat de rand past bij het cardstock. Zo'n zelfde streep plakte ik boven het tabblad, maar dit keer bewerkt met dieprode Colorbox en met drie kruissteken aan de rand (deze kruisjes komen terug in het korset van de bruid). Vervolgens heb ik de foto's opgeplakt, beiden schuin in tegengestelde richting van elkaar. Omdat ik toch de rechte lijnen wilde laten terugkomen, heb ik twee rode lintjes met witte afwerking aan de randen over de foto's heen geplakt. Om de foto's niet te afstandelijk van elkaar te maken, heb ik een trio Prima. flowers tussen beide geplakt. Deze zijn gedecoreerd met een crystal brad en twee Foof-a-La knoopjes (hiervan volgen een aantal zakjes in de webwinkel). Dezelfde flowers plakte ik boven de grote foto, maar dan als duo en met een rig-rag lintje dat er aan beide kanten net ondervandaan piept. Aan de rand maakte ik de titel Kisses (hoe toepasselijk:P) van Martha Stuward glitter stickers. Om de zijwaartse loop van de titel meer te accentueren, heb ik onder de titel (ook zijwaarts) drie stukjes dun blauw lint geplakt. Tenslotte heb ik in het hoekje van de foto's een Queen&Co hart brad . En tenslotte heb ik een transparancie van Bohemia aan de randen bewerkt met witte Colorbox inkt, en opgeplakt op het lege gedeelte van het tabblad; en heb ik twee hartjes gems stickers op de blauwe rand geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comments make my day! Thank you!