Pages Of My Blog

14 oktober 2008

Double Do mini!

Als scrapper is het natuurlijk een vereiste minimaal één stansapparaat te hebben. Anders "hoor je er niet bij". Ik heb het al die tijd gedaan zonder apparaat, dus het blijkt redelijk goed uit te houden te zijn. Echter, toen ik de Trekpleisterfolder opensloeg op de pagina met knutselspullen, zag ik de Double Do mini staan voor maar 20 euro (en met kortingssticker voor maar 16 euro). Dat koopje kon ik echt niet voorbij laten gaan. En inderdaad.... Ik ben nu de trotse eigenaar (LOL) van de Double Do XL mini, een aantal snijsjablonen en een bijpassende embossingmal. En ik ben zo'n fan, morgen toch maar eens nog wat sjablonen kopen. Eens kijken wat ik er mee kan maken...

1 opmerking:

  1. en??? Er al mee kunnen werken? Weer een verslaving erbij :D
    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!