Pages Of My Blog

09 oktober 2008

Marktplaats weer zoals eerst!

Toen ik terug kwam van vakantie, deed Marktplaats opeens zo raar. Al mijn advertenties werden al bij het plaatsen op pagina 150 geplaatst. Na enig surfen vond ik de reden; van mensen met meer dan 100 advertenties op Marktplaats, zouden voortaan de advertenties na pagina 150 worden geplaatst. Zodat Marktplaats "leuk zou blijven". Voor mij niet zo "leuk" natuurlijk met mijn, toen, ruim 800 advertenties. Ik snapte dat ik er persoonlijk niets aan kon doen, maar ondervond vanmiddag dat anderen dat blijkbaar wel hebben gekund; mijn advertenties komen weer gewoon op pagina 1 na het plaatsen! Ik heb er niet eens wat voor hoeven doen. Ik ben blij dat Marktplaats hun oude "leuk" weer terugheeft;) Mijn advertenties op Marktplaats (een groot deel van de artikelen die in mijn webwinkel staan) kun je vinden door hier te klikken en dan op "Bekijk alle advertenties van adverteerder" te drukken.

1 opmerking:

  1. wij lenen financiering voor zaken met garantie
    Maak je geen zorgen, we zullen je helpen!

    Gemakkelijke en snelle goedkeuring
    Flexibele terugbetaling
      E-mail: (trustenquiry05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!