Pages Of My Blog

25 november 2008

Nieuwe artikelen en uitverkoop!

De vernieuwde rubriekering duurt misschien iets langer, maar het wachten wordt zeker beloond! Ten eerste is Angela bezig een nieuw logo te ontwerpen, wat een stuk vrolijker zal worden. Ook ben ik flink aan het scrappen om de Ready Go Pearl flowers te maken. Dit zijn flowers die al helemaal klaar zijn voor gebruik. Ik heb ze samengesteld uit verschillende bloemen, met inkt of Paint Dabber bewerkt en verder nog versierd met een brad of iets dergelijks. Ik heb er vandaag al een aantal geplaatst, maar er komen er zeker nog veel meer. Hier kun je ze vinden, en dit is alvast een voorbeeld:

!!!!Uitverkoop!!!!

Ik ga bovendien het papier uit het assortiment halen. Ik wil me meer gaan richten op de embellishments en eventueel later cardstock en nieuwere lijnen papier inkopen. Dit betekent dat alle papier nu 10 vellen voor 3 euro is! Grijp dus snel je kans, want op=op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Your comments make my day! Thank you!