Pages Of My Blog

27 maart 2009

De muts

Deze layout is gemaakt naar aanleiding van de sketch van de nieuwe Wij DUS-challenge. De foto heeft Maaike van het SA-forum voor mij bewerkt: alles is zwart-wit, behalve de muts van Joeri. Even het verhaal achter deze layout: Joeri BMX't graag en BMX'ers dragen 'altijd' dat soort mutsen, aldus Joeri. Hij heeft er dus ook eentje gekocht bij de Blokker en droeg deze de hele winter lang, zelfs in huis soms... Dat was dus dé muts!

Het ondergrondvel komt uit de Bella Bella serie van My Mind's Eye en is aan de randen bewerkt met zwarte Colorbox inkt en edge distresser. Ook het andere papier komt uit deze serie en is op die manier bewerkt. Het oppervlak van het papier is bewerkt met een beetje witte Colorbox inkt. Ook heb ik op een paar plekjes een beetje Cracklepaint aangebracht. De foto is met edge distresser en zwarte Colorbox aan de randjes bewerkt. Ook heb ik er een rand van stipjes omheen gemaakt met Liquid Pearls. Achter de foto zit een Prima. Marketing Journaling, die weer op dezelfde manier is bewerkt. Op de journaling is een Maya Road Sheer Owl geplakt.

De drie plaatjes naast elkaar, heb ik gesneden uit een vel uit de Cosmo Cricket Everafter-serie. Ik heb ze expres alledrie aan elkaar gelaten en strepen tussen de verschillende plaatjes gezet. Het geheel is weer bewerkt met edge distresser en inkt. Over de plaatjes zit een bloem rub-on (van de Blokker). Ook het woord Lovely is een rub-on van dit vel.

Achter de foto zit verder nog een stuk lint van K&Company. Dit is wat donkerder gemaakt met Colorbox en ik heb er puntjes opgezet met Liquid Pearls. De tekst 'No life without' is gevormd van Making Memories Tiny Alpha Stickers Black On White. Ook deze zijn met Colorbox Black bewerkt. De titel is gemaakt van American Crafts Thickers, die ik met Cracklepaint heb geverfd en glans heb gegeven met Liquid Pearls. Bovenaan bij de foto zitten Grungeboard Wings (met Cracklepaint is er een ander kleurtje aan gegeven). Op de uiteinden zitten puntjes (wederom Liquid Pearls). De bloem die hierop zit is een beetje zwart gemaakt met inkt en komt van een vel Grand Adhesions. En tenslotte zie je linksonderaan Prima. Artful Leaves, met drie Prima. Flowers en een knoopje. Het geheel is met zwarte en witte inkt bewerkt.

Kun je deze layout trouwens ook vintage noemen? Ik heb geen idee eigenlijk. Zet hem alsnog maar even onder het vintage label:)

8 opmerkingen:

  1. Een erg leuk lootje, het papier is top.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden Romy!
    Super met de foto zo.....enne ja ik vind dit toch echt de vintage kant op gaan hoor!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi zeg! En ik herken de maya road sheer owl. Geweldig zijn ze he?!

    Ik heb de link naar jouw blog zojuist maar eens op mijn blog vermeld! Ik lees je blog graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dat weer prachtig gemaakt Romy.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi geworden Romy.
    groetjes Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi zeg!!! Super leuk dat verhaal er achter en gaaf die foto zo!!!
    Vind het ook een vintage!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een hele mooie LO, Romy.
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gemaakt, leuk thema en mooie kleurenthema. Je bent weer goed bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!