Pages Of My Blog

24 maart 2009

What is life without scrappen?

De ondergrond is een vel van Prima. Marketing Cavalier. Hieroverheen is een vierkant vel Pink Paislee papier geplakt, dat aan de randjes met edge distresser en Colorbox inkt is bewerkt. Ook het roze en blauwe vel komen uit die serie en zijn op deze manier bewerkt. Ik heb weer eens een nieuwe techniek geprobeerd: stempelen met bubbeltjesfolie. Ik heb de bubbeltjes met Paint Dabber ingesmeerd en toen zachtjes op het papier gedrukt.

De foto is gemat op zwarte cardstock. En aan de linker- en rechterkant heb ik met zwarte Stickles een gekromd lijntje gezet. Linksbovenaan zit een rub-on met twee strass steentjes. En verder nog een brad in de vorm van een hartje. Onder de foto heb ik een tag geplakt, die is bewerkt met zwarte inkt. Hieraan zit een lintje. Bij de tag zie je verder nog een bloem bestaande uit Prima. Flowers, een knoopje en een beetje scrapper's floss.

Rechts op de layout zit nog een geruit lintje, waarop een soort diamant-stickertje (van de Blokker) is geplakt. Hierboven zit een Maya Road Sheer Owl. Aan beide kanten zie je verder nog 5 knoopjes met scrapper's floss. Onder de horizontale reep papier heb ik een stukje zwarte kant geplakt. En de titel is gevormd van Making Memories Tiny Alpha Stickers White On Black en Glitter Thickers. Om het af te maken heb ik vervolgens een paar strass steentjes erbij geplakt.

10 opmerkingen:

  1. Is een erg mooie LO! Ook je foto vind ik erg leuk geworden!!! Nu nog de LO! Of maak je een miniboekje van de hele shoot???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super zeg!!!! LEuk papier en leuke indeling!!!!

    Fijne week nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That´s no life,mooi is je lo geworden.
    groetjes Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke LO, Romy
    Groetjes, Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dat weer prachtig gedaan Romy.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie lay-out. De foto knalt er uit. And what is life without scrappen? Saai. Maar misschien zouden wij dan iets anders creatiefs doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige layout
    heel mooi papier heb je gebruikt
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke layout...
    Super titel...

    enne, leven zonder scrappen,
    mmmm, een saai(er) leven, hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Romy,
    He, he.....
    Nu weet ik eindelijk hoe je eruit ziet! Ha, ha...Ik bedoel maar...
    Ik bestel wel eens wat....,
    we laten berichtjes achter op elkaars blogje....
    Vind dit toch wel leuk, hoor!
    Heb nu een gezicht bij een naam! Leuke foto en leuke LO!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!