Pages Of My Blog

12 maart 2009

Wij DUS layout: Friends will survive

De foto komt niet helemaal op het beeldscherm, maar als je erop klikt, krijgt hij wel het juiste formaat. Deze layout is voor de nieuwe uitdagingvan Wij DUS. De opdracht was: maak een scrapproject met het thema Vrienden. Ik heb deze prachtige foto van mijn broertjes Joeri en Ivan gebruikt. Ze zien er echt uit als vrienden hier, klein als ze zijn. Als inspiratie heb ik de layout van Ingrid Danvers voorop de Scrapbook magazine gebruikt. De basis is een vel kraft cardstock dat aan de randen is bewerkt met Colorbox Copper. Ik heb een aantal stukken papier uit de My Mind's Eye Grow lijn gesneden en opgeplakt. Ook het rondje en het stukje tag komen uit deze lijn. Alle papier is bewerkt met koperen Colorbox inkt. De tag is een die-cut van Cosmo Cricket. Hierop heb ik de datum gemaakt van Making Memories Tiny Alpha Stickers White On Black. Deze Tiny Alpha Stickers zijn ook gebruikt voor 'will survive'. Het woord Friends is gemaakt van American Crafts glitter thickers (helaas is de glitter op de foto niet zo goed zichtbaar). Onderaan heb ik een Making Memories Journaling geplakt, waarop ook de tekst is geschreven. De swirl heb ik met de hand getekend met fineliner. Het uiltje is weer een sheer embellishment. Op het rondje bovenaan heb ik tevens een aantal knoopjes geplakt. Linksbovenaan heb ik een aantal Prima. Flowers met een knoopje en scrapper's floss gebruikt. En verder nog een bloem stickertje van de Blokker.

6 opmerkingen:

  1. Oh, wat schattig! En de combinatie van materialen en kleuren passen er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww Romy,wat heb je dat schitterend gemaakt.
    heel erg mooi.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig, hoe die 2 daar liggen, je hebt er iets heel moois van gemaakt meis, mag je trots op zijn.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende LO en je journal is heel herkenbaar voor mij. Naomi is 10 weken te vroeg geboren en woog 1090 gram bij haar geboorte. Ook zij heeft in de couveuse gelegen. Maar zoals je wel kan zien op mijn blog is ze nu een vrolijke gezonde meid van bijna 5 jaar!!
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi...
    En wat een mooie foto ook !!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!