Pages Of My Blog

24 april 2009

Baby Chiel '97

Weer eens een vintage layout gemaakt:) De foto is een oude foto van mijn neefje Chiel. Hij kijkt daar zo schattig. Ik heb op de ondergrond (een vel uit de Windsor-serie van SEI) twee vierkanten geplakt, die ook uit deze serie komen. Alles is bewerkt met Edge Distresser en Distress Ink Walnut Stain. In de rechteronderhoek heb ik een aantal embellishments geplakt: een Jenni Bowlin mini Bingo Card Vintage Adore, een Maya Road Sheer Clock en een Tim Holtz Adage Ticket Adore. De bloem is de prachtige Prima. Marketing Bonnet Bloom Cedar, waarbij een aantal Prima. Artful Leaves geplakt zijn. Alles hiervan is bewerkt met Distress Ink. De titel is gemaakt van American Crafts Glitter Thickers, waarop een aantal puntjes Liquid Pearls zijn aangebracht. Met Liquid Pearls heb ik ook een lijntje onderaan de foto gemaakt. Verder heb ik onderaan nog enkele knoopjes geplakt. Achter de foto heb ik een stuk Prima. Marketing IOD Clearly Tape geplakt.
In de linkerbovenhoek heb ik verder een stukje kant geplakt. Hierop zit een Prima. Flower met een plakpareltje, samen met een Prima. Marketing Artistry Flower en een Prima. Marketing Artful Leaf.
Dit is overigens de laatste layout voor ons midweekje Barcelona... Maar ik zal morgen nog proberen een paar dingen te maken, zodat ik woensdag of donderdag weer genoeg te laten zien heb:)

6 opmerkingen:

  1. Leuke LO joh... en een fijne reis gewenst he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Romy,prachtig papier.

    fijn weekend.
    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende vintage lay-out! Ik vind kleuraccenten heel subtiel gedaan. En Chiel is daar op de foto heel schattig!
    Lots of fun in Barcelona, enjoy!!

    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie lo in hele mooie kleuren....en die bloemen.....mag ´t niet zeggen [ kwijl... ].
    Fijne vakantie viva e spanja!!!!!JOEPIE groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt weer een super lo!!!!

    Hele fijne dagen en geniet er lekker van!!!!!
    Ben nu al benieuwd naar de foto's!!! Zo mooi daar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk al die bloemen!
    die gebruik ik haast nooit!
    misschien toch maar doen

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!