Pages Of My Blog

14 mei 2009

Me '09

Deze layout heb ik gisteravond gemaakt met behulp van een sketch. De foto's van mij die ik heb gebruikt zijn niet echt bijzonder, maar ik vond ze met dit papier erbij toch wel erg leuk. De basis is een vel We R Memory Keepers White Out papier. Het blauwe vel is van MME Penny Lane; en het oranje vel met stippen is ook van We R Memory Keepers White Out. Alle papier is aan de randjes bewerkt met zwarte Colorbox inkt en Edge Distresser. De foto's zijn gemat op bruine cardstock. Voor de die-cut achter de foto heb ik een My Mind's Eye die-cut genomen, en deze in tweeën gesneden. Zodat het ene deel boven de foto's, en het andere deel onder de foto's uit kon komen. Het kroontje en de schoen zijn afkomstig uit het setje American Crafts Friendhouse Glitter Teen Chipboard. De kartonnen bloem, bestaat uit twee Penny Lane die-cuts, die met glue dots op elkaar zijn bevestigd. Ze zijn bewerkt met Colorbox en op de bovenste bloem heb ik met Jenni Bowlin Alpha Stickers het woord 'me' gemaakt. De datum '09 is gemaakt van American Crafts Foam Thickers Subway. Verder heb ik twee Prima. Marketing Caboodles gebruikt, die licht bewerkt zijn met Colorbox. De swirl is weer gefixt met strass steentjes van de Hot Fix. Ik heb daarna nog enkele puntjes Liquid Pearls gezet en een paar knoopjes opgeplakt. En tenslotte heb ik een doodle-rand om de gehele layout getrokken.

10 opmerkingen:

  1. Mooie layout is het geworden en wat heb je leuk papier gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze lay-out is net zo fris en fruitig zoals jij bent! Groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de foto´s wel heel leuk en je hebt er een leuke lo meegemaakt.
    Het papier past heel mooi bij jouw.
    Groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk vrolijke en kleurige LO! Ik vind 'm heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Romy,wat heb je dit weer prachtig gemaakt meis.
    Heel mooi papier en kleuren.

    liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je lootje is lekker vrolijk van kleur meis enne wat heb je een lekker jong koppie, super foto's.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Romy! Ik vind het resultaat om vanuit de randen te werken (i.p.v. vanuit het midden) ook wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke lo weer zeg!!! lekker vrolijk en idd gaaf papier!
    Pfff die bloemen... Mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vind het een erg leuke lo! hele leuke kleuren! groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!