Pages Of My Blog

02 mei 2009

Op je BMX...

Tja, die BMX-foto's van mijn broertje Joeri lagen er al bijna een half jaar... Ik wist gewoon niet wat ik ermee aan moest. Graffiti-stijl is niet echt mijn ding, dus wilde ik ze elke keer weg stoppen. Gisteren waren mijn broertjes (een tweeling) jarig, dus dat leek me wel een goed moment om er dan eindelijk mee te beginnen. Het resultaat hiervan zie je hierboven. Ik ben er eerlijk gezegd weer niet echt tevreden mee. Maar goed, die foto's nog een half jaar laten liggen is ook zo zonde...;) De basis is een vel uit de Basic Grey Ambrosia serie. Hierop is een cirkel geplakt, die geknipt is uit het vel Prima. Marketing Dude Star Quality. Daaroverheen is een rechthoekig stuk papier geplakt: Wicked Fun. Alle papier is bewerkt met Edge Distresser en Distress Ink. De foto's heb ik in een strakke compositie op zwarte cardstock gemat. Ik heb twee stukjes kant opgeplakt, die zijn bewerkt met zwarte inkt. Vervolgens heb ik twee stukjes ribkarton genomen. Hiervan zijn de randjes gescheurd en heb ik het oppervlak bewerkt met cracklepaint. Als decoratie is op het onderste stukje ribkarton een Prima. Marketing Fiesta Flower Baja geplakt, samen met Prima. Flowers Essentials en Bubbles - die ik overigens bevestigd heb met zwarte glitter brads - en een Tim Holtz Adage Ticket. De bloemen zijn bewerkt met cracklepaint. Op het bovenste stukje ribkarton heb ik Prima. Flowers Essentials en knoopjes bevestigd. Als versiering heb ik met Liquid Pearls een aantal swirls en een cirkel om de cirkel papier gemaakt. De titel is weer gemaakt van Making Memories Tiny Alpha Stickers Black On White. Bedankt voor het kijken en nog een fijn weekend!

8 opmerkingen:

  1. Is echt niks mis mee hoor meis, leuk lootje hoor, lekker stoer.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad er is niks mis mee.De cirkel er achter vind ik leuk staan,en je ziet dat zelfs een kantje en bloemen[uhhh die groene rechts vind ik wel heel cool]niet verkeerd staan .En foto´s een half jaar bewaren hihih ik heb ze nog wel langer,groetjes Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Romy,het is steeds saai,maar toch is deze weer schitterend gemaakt meis.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook juist heel leuk!!!! Maar dat i dan je eigen gevoel he?!
    Nog gefeliciteerd!!!!

    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We maken allemaal wel eens een LO waar we eigenlijk niet tevreden mee zijn. Persoonlijk vind ik deze LO wél leuk hoor! En wat Lean zegt herken ik ook wel: mijn foto's liggen ook wel veel langer in de kast, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De keuze van designpapier vind ik erg stoer! Ik kan je gevoel wel volkomen begrijpen. Je denkt dan: What was I thinking? En een ander vind het helemaal geweldig.
    Wat de foto's betreft: Ik heb foto's die wel 40 jaar oud zijn, die nog moeten worden ingeplakt. Het valt gewoon soms niet bij te benen. Maar alles komt wel een keer ooit van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk is hij geworden en wat een leuk papier heb je gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!