Pages Of My Blog

20 juli 2009

Kaartje voor A Sister's Hope

Dit kaartje heb ik gemaakt voor A Sister's Hope: een supergoed initiatief. Het is de bedoeling dat je met hun sketch een kaart maakt en deze opstuurt. De kaart wordt vervolgens voor het goede doel (het bestrijden van kanker) verkocht. Ik wil hen bij deze heel veel succes wensen met hun prachtige initiatief! Ik heb er dit kaartje van gemaakt:

Het kaartje is weer gemaakt van materialen uit de Scrapstuff In A Kit. De basis is een stuk kraft cardstock van 15 bij 15 centimeter. Ik heb drie verschillende stukken dessinpapier (waarvan één bewerkt met een border punch) over elkaar opgeplakt en alle papier aan de randjes aangezet met Colorbox inkt. Over de breedte van het kaartje is een stuk satijnlint geplakt. Van weer een ander stuk dessinpapier heb ik een windmolentje gevouwen en in het midden opgeplakt. Hierop zijn twee Prima. Flowers, met als hartje een Zinnia strass steentje, geplakt. Rechtsbovenaan op het kaartje zijn drie Prima. Flowers geplakt, met ieder als hartje een plakpareltje. De teksten 'You're the best' en 'Thank you...' zijn Melissa Frances Rub-Ons. Het geheel is verder afgemaakt met nog enkele plakpareltjes.

5 opmerkingen:

  1. Gaaf geworden Romy en ook nog voor een goed doel...SUPER.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden Romy, bedankt voor de reclame en het meedoen, zodra het kaartje binnen is komt hij op het andere blog erbij Scrapcards Only.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtig kaartje Romy,mooie kleuren papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De geweldige kleuren, de leuke tekst en de super lay-out, kortom: Hier word je nog eens vrolijk van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje! Prachtig met dat windmolentje! Ik ben het goede doel eens gaan bekijken en wil er ook aan meewerken. Een leuke blog met een mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!