Pages Of My Blog

15 juli 2009

Nieuwe wedstrijd: SWIRL IT!!

Ik heb net een flink stuk gefietst met mijn vader: van Uithoorn naar Utrecht en weer terug. Heerlijk om zo even uit te waaien en dan zie je nog eens wat van alles om je heen. Maar nu toch nog even iets aan jullie melden...

Het is zover: onze nieuwe wedstrijd gaat van start. En de opdracht luidt: SWIRL IT!! Oftewel gebruik één of meerdere swirls op je layout. Ik ben zelf een echte swirl-liefhebber en ben benieuwd wat jullie ermee gaan doen. Je kunt bijvoorbeeld denken aan strass swirls (kant-en-klaar of met de Hot Fix), gestempelde swirls, chipboard swirls, grungeboard swirls, getekende swirls enzovoorts enzovoorts. Mogelijkheden te over, lijkt me!

Je mag tot en met 17 augustus (2009) een foto van je layout of kaartje insturen. Ik zal weer een berichtje posten en daar aan de zijkant van mijn blog een link naar toe zetten, waarin alle inzendingen staan. Zo kun je die telkens bekijken! Je kunt je layout insturen naar romyveul@hotmail.com . Het is de bedoeling dat je layout of kaartje NIEUW is en dat je dus niet iets 'uit je boek vist'. Je mag je ingezonden project gewoon op je blog, forums en dergelijke posten.

De 'jury' zal bestaan uit Angela, mijn moeder en mij. Wij beoordelen alle drie de layouts en kaartjes met een puntenaantal van 1 tot 20. Als je dan uiteindelijk de punten bij elkaar optelt, kun je maximaal 60 punten halen. Degene met het hoogste aantal totale punten, is de winnaar. De winnaar krijgt een tegoedbon om voor 10 euro aan spullen uit te zoeken in de webwinkel.

En hierbij nog enkele suggesties, voor swirls:

-De chipboard swirls uit dit setje

-Deze chipboard flourishes

-Strass swirls en strass steentjes/ pareltjes waarmee je zelf een swirl kan maken.

-Deze swirl die-cut

-Je kunt ook zelf een swirl maken met Stickles.

En hierbij enkele van mijn uitwerkingen, waarbij ik gebruik heb gemaakt van een swirl:

Deze swirl is gestempeld.

Deze swirl is gestempeld, en op de rondjes zijn strass steentjes geplakt.

Ook deze swirl is gestempeld.

Dit is een bladzijde uit een mini-albumpje van mij. Deze is gemaakt van strass steentjes.

Deze swirl is gemaakt van strass steentjes.

De zwarte swirls zijn kant-en-klare swirls van strass steentjes; de zilveren swirl heb ik zelf gemaakt met de Hot Fix.

En ook deze swirl bestaat uit strass steentjes.

En deze twee swirls zijn beiden gemaakt met de Hot Fix.
Ik wens jullie heel veel plezier met deze wedstrijd en ben superbenieuwd naar jullie uitwerkingen!!!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke wedstrijd!! Ik ga zeker meedoen. Heb toevallig net een layout op mijn blog geplaatst waar ik ook swirls gebruikt heb, maar ik ga een nieuwe layout maken voor de wedstrijd.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg!!! zal eens kijken of ik ergens wat inspiratie vandaan kan toveren!! haha... Gr. Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wedstrijd en zo te zien heb je al wat af geswirlt..hihi.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Romy,stuk voor stuk zijn ze prachtig, heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n wedstrijd Romy!!Lijkt me alleen heel moeilijk kiezen straks met al dat moois wat je te zien krijgt.

    En wat een mooie dingen heb je weer gemaakt groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vind ik echt een hele leuke wedstrijd Romy! Ik ga mijn best doen! Zodra ik weer tijd heb om te scrappen, hoop ik dat ik dit als 1 van de eerste dingen kan doen. Erg leuk, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. AihJaiJai, wat een uitdaging. Ik moet het nog even op mij laten inwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn, een wedstrijd! Ik heb zojuist al het materiaal klaargelegd dat ik denk nodig te hebben en help!!! Ik vind mijn bureau niet meer terug! Doe zeker mee ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk leuk leuk! Hoop dat ik er voor de vakantie nog tijd voor heb, dan doe ik zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Romy,
    wat super leuk ! ik heb je net een mailtje met de kaart gestuurt die ik voor je wedstrijd heb gemaakt.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!