Pages Of My Blog

07 augustus 2009

Award teruggekregen:) en een wedstrijd gewonnen

Van Odetta heb ik deze award ook nog eens teruggekregen, met deze lieve woorden erbij: mijn lieve scrapvriendinnetje. Ondanks dat Romy nog maar 16 lentes jong is, nu al zeer talentvol, fris en fruitig en heel wijs! Ik hou ervan hoe zij mij verrast met haar werk en het super persoonlijke contact wat wij met elkaar hebben. En voor mij ook nog eens een zeer belangrijke toeleverancier van aparte scrapspullen!

Superbedankt, Odetta!

En verder heb ik nog een leuk scrapnieuwtje, dat ik vergeten was hier te melden: ik heb met onderstaand kaartje de wedstrijd op het SA-forum gewonnen. Gaaf, hè?!

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de Award ! Je verdient hem zeker want je makt hele mooie creaties !

    En super dat je gewonnen hebt met de mooie kaart !

    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als iemand deze award verdient, ben jij het wel! Proficiat ook met je winnende kaartje. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker gaaf ,maar dat is je kaart ook.Gefeliciteerd ...enuhh nog meer post dus...leuke post dan.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je de wedstrijd gewonnen hebt Romy. Proficiat! Ik gun het je van harte!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is geweldig Romy,je heb hem eerlijk verdiend,je kaart is prachtig.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je award!! je hebt hem dik verdient! En nog gefeliciteerd met je winnende kaartje! Hij is prachtig!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Romy. wat een gewelidig kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!