Pages Of My Blog

22 september 2009

2 Sketches 4 You & Card Patterns

Gisteren en vandaag heb ik in totaal twee kaartjes gemaakt. De eerste hier is voor 2 Sketches 4 You. Het is een 'welkom thuis'-kaart voor Mireille, die over een paar dagen terug zal komen van vakantie. Yesterday and today I made two cards. The first one here is for 2 Sketches 4 You. It's a 'welcome home'-card for Mireille, who will come back from vacation in a few days. De basis is een dubbelgevouwen stuk kraft cardstock. Hierop heb ik twee stukjes Cosmo Cricket Everafter papier geplakt, die aan de onderkant zijn voorzien van een border, met behulp van een border punch. Het papier is tevens aan de randjes aangezet met inkt. Ieder hartje van de uitgestanste bloemetjes is voorzien van een dotje Liquid Pearls. Onderaan de kaart heb ik een lintje geplakt, en in het midden van de kaart heb ik een stukje lint gestrikt. In het midden heb ik met foamtape een Wild Card van October Afternoon Ducks In A Row geplakt. De eerste letters van het woord 'Home' heb ik telkens zwart gemaakt met een fineliner. Het zwarte silhouette van de jongen en het varken heb ik voorzien van een laagje Diamond Glaze, zodat het mooi gaat glanzen. Achter de wild card heb ik een Jenni Bowlin Ticket geschoven, waarvan het bloemetje is voorzien van een beetje Diamond Glaze en een parelsteentje. Als finishing touch heb ik tenslotte nog enkele parelsteentjes linksbovenaan en rechtsonderaan geplakt.
En deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van Card Patterns. De sketch was zo origineel, ik vond het erg leuk om ermee te werken.
And this card I made with the sketch over at the Card Patterns blog. The sketch was so creative, I really loved working with it.
De basis is een dubbelgevouwen stuk kraft cardstock. Hierop heb ik twee driehoeken van Pink Paislee Amber Road papier geplakt, die aan de randjes zijn bewerkt met edge distresser. Over de breedte van de kaart heb ik een stukje geruit lint gestrikt. Door de knoop daarvan heb ik een Maya Road Trinket Pin gestoken. Vervolgens heb ik een stukje gestipt Amber Road papier gemat op een stukje zwarte cardstock. Daarop heb ik een die-cut van Pink Paislee geplakt met foamtape, dat is voorzien van een beetje Diamond Glaze. En om het af te maken heb ik er tevens enkele herfststijl-stickertjes van K&Company opgeplakt, die ook zijn voorzien van Diamond Glaze. Het kaartje is weer afgemaakt met twee keer drie strass steentjes (linksonderaan en rechtsbovenaan).

17 opmerkingen:

  1. Wow zeg, vind de eerste echt heel gaaaaaf!
    Die andere is ook mooi hoor, maar de eerste heeft echt mijn voorkeur!~

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!
    Het papier van Cosmo cricket vind ik helemaal te gek!

    groetjes Vivian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn beide kaartjes super geworden zeg!! Wat heb je bij het eerste kaartje een leuk plaatje gebruikt zeg!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What cute cards Romy! I love how each one tells a little story. So glad you could join us on CP this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love these! These cards are awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide kaartjes zijn heel mooi geworden en beide heeeeeel mooi papier.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOVE this! :) Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supergave kaartjes~!! Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    liefs Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes Romy!Je hebt weer flink je best gedaan.Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaartjes! Er staat een verassing voor jou op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaartjes!! En je hebt ook weer een paar hele mooie lootjes gemaakt!! Vooral die van Invincible vind ik helemaal super!! Was al een poosje niet op je blog geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes! Dat varkentje is lief.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I adore both of these fabulous cards! I'm so delighted to have seen your work! I'm here via C/P and you did absolutely wonderful work with their sketch! Bravo!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fab card, love the colors and papers you have used.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. your cards are completely FABULOUS! love them sooooooooo much!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!