Pages Of My Blog

19 september 2009

Thanks a million kaart

Deze kaart heb ik gemaakt voor A Sister's Hope. Het was weer een erg leuke sketch! De basis is een dubbelgevouwen stuk witte cardstock, dat aan de randjes is aangezet met zwarte inkt. Hierop heb ik een stuk Bo Bunny Double Dot papier geplakt, waarvan de randjes zijn bewerkt met edge distresser. Vervolgens heb ik van een strookje Bo Bunny Kitchen Spice papier de randjes voorzien van een border met behulp van mijn border punch, en dit op de kaart geplakt. Hierop is nog een oranje strookje dessinpapier geplakt. Over de lengte van de kaart heb ik tevens een lintje geplakt. Daarna heb ik een stukje crèmekleurig dessinpapier gemat op een klein stukje zwarte cardstock en het geheel met foamtape op de kaart geplakt. Het kleine oranje roze bloemetje is een rub-on van MME; de tekst 'Thanks a million' is een Melissa Frances Rub-On. Uit Kitchen Spice dessinpapier heb ik twee bloemetjes en een takje geknipt. Deze zijn bij de tekst geplakt. Het bloemetje is voorzien van een klein strass steentje. En als finishing touch heb ik onderaan een stukje jute-touw gestrikt om het kaartje.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is dit geworden Romy!! Je hebt ook erg leuk papier gebruikt!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat papier blijft mooi en je kaartje is weer super geworden.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt weer super leuk geworden je kaartje, al moest ik heel even erg goed nadenken of ik de sketch erin terug zag, omdat ik alweer met de volgende in mijn hoofd zat! Maar hij is echt sprekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieverd,
    Wat is je kaart weer een beauty!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart alweer en papier is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!