Pages Of My Blog

20 oktober 2009

2S4U DT Call

Op het 2 Sketches 4 You blog las ik dat ze een DT Call hebben. Ik kon het niet weerstaan om een poging te wagen en mee te doen. Deze kaarten heb ik gemaakt met de solliciatie sketches. Je kunt alle informatie over de DT call hier vinden. At the 2 Sketches 4 You blog I read they are having a DT Call. I couldn't resist to give it a try and play along. These are the cards I made with the application sketches. You can find all the details about the DT Call here. De basis is een dubbelgevouwen stuk kraft cardstock, dat aan de randjes is aangezet met inkt. Hierop heb ik drie repen BG Nook & Pantry papier geplakt, waarvan de bovenste reep is voorzien van een border. Over de breedte van de kaart heb ik een stuk lint geplakt. Het 'sentiment' met bloemen is een sticker van Basic Grey. Ik heb de bloemen ervan eerst voorzien van een laagje Diamond Glaze en vervolgens van een paar knoopjes. De tekst Happy bday is gemaakt van Pink Paislee Whimsies stickers, die ook zijn voorzien van Diamond Glaze. Om het kaartje af te maken heb ik rechtsonderin nog twee strass steentjes geplakt.
En dit is de tweede kaart:
And this is the second card:
De basis is een dubbelgevouwen stuk kraft cardstock, waarvan de randjes zijn beïnkt. Hierop heb ik twee repen BG Eskimo Kisses papier geplakt. Vervolgens heb ik een blauw stukje dessinpapier in een accoladevorm geknipt. Hiervoor heb ik een journaling uit dit setje van Making Memories als mal gebruikt. De rand van de accoladevorm is voorzien van faux stitches, met behulp van IDenty-pen en Ranger Opak Pen. Vervolgens heb ik over de lengte van de kaart een stuk lint geplakt en hiervan tevens een los strikje gemaakt. Uit het Eskimo Kisses papier heb ik zowel een kleine als een grote sneeuwvlok geknipt en deze zijn voorzien van een laagje Stickles. De grote sneeuwvlok heb ik op het lint geplakt, met daarop het strikje. Aan het strikje hangt dit sneeuwster bedeltje. De tekst Merry Xmas is gemaakt van tiny alpha stickers en shimmer alpha stickers van Making Memories. Beiden zijn voorzien van Diamond Glaze. De letter X is op de kleine uitgeknipte sneeuwvlok geplakt. En tenslotte heb ik linksbovenin nog drie plakpareltjes geplakt.

11 opmerkingen:

  1. Ik vind beide kaarten schitterend! Je bent echt een kaartenprinses!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide zijn weer heel mooi ...succes.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt weer 2 ontzettend mooie kaarten gemaakt Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten allebei.
    Moet zeggen dat je ontzettend aan het groeien bent je werk wordt wordt steeds prachtiger.
    HEEL VEEL SUCCES

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer 2 mooie kaarten Romy, je bent echt een kei in kaarten maken.
    gr Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes, ik vind dat jij het wel mag worden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn het beide schitterende kaarten geworden en wat heb je leuk papier gebruikt bij de eerste!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel sjieke kaarten alweer! Eskimo kisses blijft mooi papier hé!
    Liefs,
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes, ik denk dat je een goede kans maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!