Pages Of My Blog

05 november 2009

Get well soon card

Ik heb deze kaart gemaakt met de sketch van Mojo Monday. Na al die kerstkaarten wilde ik wel weer wat kleurrijks maken:) I created this card with the sketch from Mojo Monday. After all those Christmas cards I did want to make something colourful:) De basis is een dubbelgevouwen stuk kraft cardstock, waarop ik twee stukken Basic Grey Urban Prairie papier heb geplakt. Alle papier is aan de randjes aangezet met inkt. Over de lengte van de kaart heb ik een stuk fluweelint geplakt. Vervolgens heb ik twee kleine stukjes uit het Urban Prairie papier geknipt en deze met foamtape op de kaart geplakt. De tekst Get well soon is gemaakt van BG chipboard stickers en Tiny Alpha Stickers - beiden voorzien van een laagje Diamond Glaze - . De vlinder is uit dessinpapier geknipt en versierd met Stickles, Diamond Glaze en strass steentjes. Het bijtje, rechtsbovenin, is op dezelfde manier bewerkt. Tenslotte heb ik linksonderin weer drie plakpareltjes geplakt.

19 opmerkingen:

  1. SUper kaartje weer zeg!!!
    Dat word je spontaan beter van, van die vrolijke kleurtjes!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van zo een zonnig kaartje kikker je helemaal op!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit weer geworden!! Erg leuk!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, prachtig Romy! Wat een heerlijke vrolijke kleuren!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje en je word er zeker vrolijk van.
    gr,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super gaaf kaartje, inderdaad word je hier vrolijk van. Heel mooi gedaan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje! leuke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje!
    Als je zo'n kaartje krijgt, zal je heus wel opknappen:)
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zou bijna ziek willen zijn,
    wat en super leuke kaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk vrolijk kaartje is dat geworden. Trouwens een leuke blog heb je

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je zou bijna ziek willen worden om zo'n prachtig kaartje te kunnen krijgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echt vrolijk kaartje om beter van te worden!!! Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan ik alleen maar beamen! Als ik ziek word, laat ik het jou als eerste weten ;-))
    Prachtig kaartje! Mooie papierlijn ook. Ik hou van die vlinder: sjiek!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fleurig kaartje zeg! Daar knap je gelijk van op als je ziek bent!
    Enne je 'bevroren' kaartje is ook erg mooi geworden!
    ben je je testen goed doorgekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk!! En wat een leuke kleuren!!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje, Romy. Lekker druk! Daar hou ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een super leuk kaartje weer! xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van zo'n mooie, in vrolijke beterschapskaart, voel je je meteen een klein beetje beter door!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!