Pages Of My Blog

07 november 2009

Incredible

Deze layout heb ik gemaakt voor de nieuwe opdracht op het Scrappassion Challenge Blog. Je moest iets van het lied 'So incredible' van Ilse de Lange in je layout of ander scrapsel verwerken. Dit heb ik ervan gemaakt: Ik heb als ondergrond een stuk Basic Grey Eskimo Kisses papier gebruikt en hierop drie kleinere stukken papier uit deze serie geplakt. Deze zijn alledrie aan de randjes bewerkt met edge distresser, bovendien heb ik op het blauwe papier faux stitches gemaakt met mijn IDenty-pen en Ranger Opak Pen. De foto is eerst omlijnd met IDenty-pen en daarna centraal op de layout geplakt. Naast de foto heb ik een ander stukje dessinpapier geplakt, waarop ik tevens enkele sterretjes heb geborduurd. Om de bovenkant heb ik een stuk lint gestrikt en hierbij is de titel geplakt, die gemaakt is van met Stickles bewerkte thickers. Het hertje heb ik geknipt uit het dessinpapier en met foamtape opgeplakt. Het is versierd met Diamond Glaze en Stickles en ik heb een klein tagje om haar (of zijn) nek gehangen, waarop een Melissa Frances Rub-On is gewreven. Naast het hertje zijn enkele Prima Country Elegance Flowers geplakt. Deze hebben als hartje een Prima Stud Center en zijn, zowel in het midden als aan de randjes, flink versierd met glitter. Verder heb ik nog een deel van een Jillibean Soup Journaling Sprout gebruikt om een klein stukje van de songtekst op te schrijven, en tenslotte heb ik de layout versierd met een paar pareltjes.

10 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet deze LO er mooi en leuk uit Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZUCHTTTTTTT hij is weer zo mooi,ik ben ook incredible aan het scrappen hihii.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow gaaf weer ! Leuk met dat hertje.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super mooie layout weer en dat hertje is inderdaad erg leuk!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Romy, wat een super mooie lay-out. Ik moet ook nog steeds een lay-out van mijn poes maken, maar het ontbreekt me steeds aan de inspiratie. Maar je helpt me zo goed op weg. Dank je.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gedaan weer hoor romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend l.o., heel erg mooi gecombineerd en wat een leuke uitwerking van het woord incredible!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer erg mooi geworden Romy! Zo veel details, je raakt niet uitgekeken.Ik vind dat hertje zo schattig! en hoe je die bloemen hebt versierd! Nou ja, alles eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was een leuke opdracht he romy :)
    je lo is heel mooi geworden!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!