Pages Of My Blog

19 november 2009

Little miss perfect

Op het SA-forum was een nieuwe wedstrijd, waarvoor je een layout moest maken over een actueel onderwerp (dus een onderwerp uit het nieuws van de afgelopen tijd). Ik vond het best een pittige uitdaging, tot ik gisteren op een leuk berichtje in de krant stuitte. Het ging over hoe de perfecte man en vrouw er volgens Nederlanders uit zien. Daarop bedacht ik om een 'modellenfoto' van mijn nichtje Astrid te scrappen met de titel 'You are my little miss perfect', aangezien zij voor mij toch echt veel meer miss perfect is dan welke bekende Nederlander dan ook:) De basis is een vel dessinpapier van Prima Tropical Paradise, waar ik het midden uit heb gesneden om papier te besparen. Hierop heb ik een vel Prima Mulberry papier geplakt, dat al voorzien is van prachtig naaiwerk. De foto is in het midden opgeplakt. Hierbij heb ik drie Prima. Daisy Dreams Flowers en een deel van een Say it in Pearls Swirl geplakt. De titel is gemaakt van letterstickers van Adornit, die zijn voorzien van een laagje Diamond Glaze. De decoratie op het papier heb ik nog extra versierd met Stickles en strass steentjes. Daarnaast heb ik uit dessinpapier vier halve rondjes geknipt en deze in twee van de hoeken van de layout geplakt. Ze zijn voorzien van faux stitches en een beetje Stickles en ik heb er de naam en datum van de foto in geschreven.
En dit is het berichtje waarop mijn layout gebaseerd is:

16 opmerkingen:

  1. Wauw!! Je layout is echt super geworden en wat een leuke foto heb je gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi uitgedacht en de lo is super geworden...succes.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gemaakt!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende lay-out, mooie foto en wat een mooie ogen heeft je nichtje! Perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie LO en wat een krantenberichtje al niet teweeg brengt!
    Mooie foto van je nichtje.
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je layout heel mooi gedaan!!
    ook erg mooi papier zeg!

    liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige Layout zeg en wat een lieve foto.

    Gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Romy,
    Wat een schitterende LO!
    SUPERMOOI!!!!!
    Ben er helemaal WEG van!
    Als dat geen prijs gaat worden!?
    Ik wou, dat ik iets meer tijd had voor LOOTJES! Moet er maar eens even weer tijd voor maken!
    Fijn weekend!
    Hug, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs leuke layout heb je weer gemaakt!!! leuk met die swirls zo!! en wat is dat Prima papier toch prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lo.! Heel mooi bedacht van jou!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!