Pages Of My Blog

22 november 2009

My cool bro Joeri

Ik heb deze layout gemaakt voor de sketch uitdaging bij Wij DUS. Heb er een jongenslayout van gemaakt met sterren en warme kleuren. op de foto's zie je mijn broertje, Joeri. I made this layout for the sketch challenge over at Wij DUS. Made a boyish page of it with stars and warm colours. At the pictures you see my brother, Joeri. Ik heb vier stukken My Mind's Eye Ooh La La papier op elkaar geplakt en deze allen aan de randjes bewerkt met edge distresser. Om papier te besparen is uit de meeste stukken het midden gesneden, aangezien je dit aan de voorkant toch niet ziet. Twee van de vlakken zijn aan de randen weer voorzien van faux stitches. De foto's zijn omlijnd met IDenty-pen en op het kleinste vlak papier geplakt. Rondom dit vlak is een stukje jutelint geknoopt met door de knoop twee Maya Road Trinket Pins Clear Jewels. Ik heb vervolgens kleine strookjes uit cardstock gesneden, deze flink bewerkt met Colorbox Copper en vervolgens voorzien van eigenschappen en kenmerken van mijn broertje. De geel/blauwe swirls en bloemetjes zijn uit het Ooh La La papier geknipt en naast de foto's geplakt. Ik heb ze tevens versierd met zwarte strass steentjes. Ik heb de titel gemaakt van thickers, met daarop enkele dotjes Liquid Pearls, en tenslotte heb ik de layout versierd met 4 grungeboard sterretjes. Deze zijn geverfd met Paint Dabber en Diamond Glaze en verder voorzien van een strass steentje.

13 opmerkingen:

  1. Wat een stoere jongenslay-out! Heel mooi, Romy!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf geworden ik vind het ook een stoere boy´s lo.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stoer broertje heb je! gave lo geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Romy,
    Geweldog, zo'n stoere boy;s LO!
    Fijne zondag,
    liefs,Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Romy! En inderdaad heel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zeker stoer, het lootje en je Broertje, super hoor.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je weer heerlijk bezig geweest Romy,heel erg mooi meis.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere lo!!! Ik kan jouw creaties niet meer bijhouden! :D

    Maar super allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super geworden Romy!
    vind het een prachtige layout! Leuk dat je mee deed

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!