Pages Of My Blog

18 december 2009

CPS #146

Woohoo, ik ben bijna klaar met de kerstkaarten:) Hier is er eentje die ik gisteren gemaakt heb. Nog maar twee te gaan en dan kan ik beginnen met mijn kaartenvoorraad voor kerst 2010 *LOL*. De foto van de kaart is overigens buiten in de sneeuw genomen:D Woohoo, almost all my Christmas cards are done:) Here's one I made yesterday. Only two more to go and then I can start with my card stash for next year's Christmas *LOL*. By the way, I took the picture of my card in our backyard in the snow:D Op een stuk kraft cardstock heb ik van verschillende stukken Cosmo Cricket Jolly Golly papier een compositie gemaakt. Alle papier is aan de randjes aangezet met Colorbox Copper inkt. Bovenaan op de kaart heb ik een lintje gestrikt. Op het strikje heb ik een knoop, met daardoorheen een stukje jute touw, geplakt. De bloem is een clear cut van LYB 25 Days of Christmas. De tekst Xmas joy is gemaakt van BG letterstickers en Kaiser Craft Alpha Stickers en het kaartje is weer af gemaakt met strass steentjes.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje meis..!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Romy. Vind vooral die kerstbloem erg mooi! Ik ben ook een heel eind op weg met mijn kerstkaarten. (zou je niet zeggen als je mijn blog ziet he, haha).

    groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is echt super geworden!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer zeg! Super!
    Fijne kerstvakantie! Lekker 2 weken vrij, heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! Prachtig papier en een hele mooie lay-out.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel gaaf kaartje .Ik vind de kleuren die je gebruikt heb helemaal TOP!!!
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend weer Romy,en je papier ben ik altyd weg van.
    Heel erg mooi gemaakt.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Romy, vooral die kerstroos vind ik geweldig!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart vol met mooie details. Super gedaan! En wat een opluchting dat de kerstkaarten bijna klaar zijn. Hoog tijd voor wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!