Pages Of My Blog

03 december 2009

Nieuwe wedstrijd!! *A little birdie told me...*

Joehoe...het is weer zover! .Het is tijd voor een nieuwe wedstrijd, genaamd 'A little birdie told me'. Oftewel: gebruik een vogeltje op je scrapproject (een layout, kaart, mini-album of altered item). Dit kun je op heel heel veel manieren doen: scrap een foto van een vogel, gebruik papier met een vogel erop, gebruik die-cuts, embellishments, brads...Je kunt het zo gek niet bedenken, als er maar een vogeltje op je scrapproject te zien is. Je scrapproject moet NIEUW zijn: het moet dus speciaal voor de wedstrijd gemaakt zijn en niet uit de oude doos komen, om het maar plat te zeggen (hihi). Je mag je inzending gewoon op je blog en op forums plaatsen, zolang je er maar een linkje naar dit blog en/of de webwinkel bij plaatst. Je kunt één of twee foto's van je inzending sturen naar romyveul@hotmail.com. Jullie hebben t/m zaterdag 9 januari de tijd om je inzending naar mij op te sturen. Ik zal dan een apart berichtje openen en daarin alle inzendingen plaatsen, zodat jullie die regelmatig kunnen bekijken. Na sluiting van de wedstrijd zullen Odetta, mijn moeder en ik alledrie 1 tot 20 punten aan ieder scrapproject toekennen, waardoor er uiteindelijk 60 punten per layout te behalen zijn. De winnaar van de wedstrijd ontvangt dan een cadeaubon van 10 euro, te besteden in onze veelzijdige webwinkel:) Is dat leuk of is dat leuk?! Er zijn vele manieren om een vogeltje te gebruiken, en ik zal hier enkele 'vogel'-producten uit mijn webwinkel linken: *Deze Maya Road Birds With Cages (zie ook het kaartje van Odetta - hieronder - voor hoe je deze kunt gebruiken). *Op veel van de 7 Gypsies Victoria Tags staan prachtige vogels. *Deze hele schattige canvas tab van Prima met een vogeltje erop is ook uitermate geschikt. *Gebruik één of meerdere Uil brads. Zo leuk om bijvoorbeeld door een bloem te halen! *Ja ja, ook pinguins zijn vogels en daarmee zijn ook deze lieve pinguin bedels heel geschikt voor een project voor deze wedstrijd. *Ook zijn er verschillende stempelafdrukjes met vogels (een koolmeesje, een uil en een pinguin). *En last but not least deze vogel transparant van My Mind's Eye. Zo gaaf! En dit keer hebben we, naast ik en mijn moeder, ook Odetta als jurylid. Ze maakt supergave dingen, vaak met een vintage tintje en handgemaakte embellishments. Ik ben dan ook heel blij dat ze, naast dat ze jullie inzendingen zal gaan beoordelen, ook een prachtige voorbeeldkaart heeft gemaakt met daarop een chipboard vogeltje en de toepasselijke titel 'A little birdie told me'. Nogmaals heel erg bedankt dat je mee wilt jureren en ons wilt inspireren met je prachtige kaart, Odetta!
Ook zal ik een aantal van mijn layouts en kaarten, waarop ik vogels heb gebruikt, hieronder plaatsen.
Cute Girl, met daarop een uitgeknipte vogel.
Real cute cow, met daarop een chipboard vogeltje.
Mom&Me, met daarop een uitgeknipt vogeltje.
Only silence, met daarop een rub-on vogeltje.
Xmas-kaart, met daarop een uil rub-on.
Merry X-mas kaart, met daarop een uitgeknipt en gelaagd vogeltje.

14 opmerkingen:

  1. Leuke wedstrijd en vogels zijn ook super verslavend en een nieuw jury lid SUCCES!!!
    gr,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuke wedstrijd.
    Ik zal eens kijken of ik het ga redden om mee te doen.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, super kaarten en layouts!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zeer benieuwd wat iedereen gaat maken! Ik ben namelijk dol op vogeltjes! Heel veel succes en inspiratie aan alle deelnemers toegewenst! Groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoy dames,
    Ik vind dit een superleuke uitdaging en natuurlijk doe ik mee;-)) Zal ergens een beetje tijd kopen... Ik heb ondertss. zoveel leuke vogeltjes liggen waar ik nog niks heb mee gedaan, dus dat komt wel goed!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuk idee weer zeg!!! Ik wil ook zeker proberen mee te doen, gebruik nauwelijks vogeltjes dus een leuke uitdaging!!!
    Wat een super lief kaarje trouwens zeg!
    Je lo's zijn ook mooi, leuke voorbeelden!

    Fijn weekend vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier ga ik over denken...
    eens kijken of me dit lukt...

    Schattig hé al die vogeltjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, lief al die vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Romy!!!! Gave wedstrijd!!!!!!! Je geeft me een goede reden om het scrappen maar weer eens op te pakken, haha. Ik ben zeker van plan om mee te doen met je wedstrijd! Nu alleen nog even tijd vinden...uhm..... Maar....de kerstvakantie komt er ook aan, dus het zou moeten lukken. Ik ben in ieder geval wild enthousiast! En wat leuk dat Odetta mee mag jureren!

    groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat is dit allemaal prachtig gemaakt Romy.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke wedstrijd is dit!! Ik ga zeker meedoen en wat zijn het leuke layouts en kaartjes!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke wedstrijd :d
    Ik heb mijn deelname net naar je gemaild!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heb mijn inzending ook naar je gemailt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mijn inzending staat op mijn blog. Met een vermelding naar jou website.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!