Pages Of My Blog

21 december 2009

Xmas wish

Ik heb deze kaart gisteren gemaakt met een sketch van CPS. Voor deze kaart heb ik restjes van mijn 'You glow, girl'-layout gebruikt. Ik vind het romantische tintje aan die papiertjes zo mooi. Nu hoef ik nog maar één kerstkaart te maken, omdat ik er vandaag ook al eentje gemaakt heb (die ik jullie overigens morgen zal laten zien). I made this card yesterday with the sketch from CPS. For this one I used some of the leftovers of my 'You glow, girl'-layout. Love the romantic touch on these PP. Now I only have to make one more Christmas card, cause I made one today too (which I will show you tomorrow). De basis is een dubbelgevouwen stuk kraft cardstock. Hierop heb ik een stuk Webster's Pages Winter Wings papier geplakt. Een kleiner stukje papier uit deze serie is gemat op witte cardstock en in het midden opgeplakt. Over de lengte van de kaart is een lintje gestrikt en op het strikje heb ik een zelfsamengestelde bloem vastgemaakt. Deze is gemaakt van een Prima. Country Elegance flower, een Making Memories tule bloem, Prima. Iced Got flower en een parelhartje. De tekst Xmas wish is gemaakt van Basic Grey letterstickers en thickers. De vlindertjes zijn geponst en de sterretjes zijn thickers, die versierd zijn met Stickles. Het kaartje is tenslotte versierd met strass steentjes en dotjes Liquid Pearls, zo hier en daar.

13 opmerkingen:

  1. Wow een heel mooi kaartje zeg..!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje, heel anders maar super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt weer Romy.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Romy,
    Prachtige kaart! Leuk, he? Die sketches!
    Ik gebruik ze helaas veel en veel te weinig....
    Maargoed...
    Heb zowieso VEEL TE WEINIG tijd sinds we full time werken.
    Eigen keuze, I know...
    Niet zeuren, dus Jen, nou meis...
    Lekker genieten van de vakantie, he?
    Heb je veel huiswerk?
    Hopelijk valt het mee! Ingmar moet evrplicht drie a vier hoofdstukken lezen per dag! Daar baalt hij wel een beetje van!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Romy!
    ben nu met een heel set bezig!
    kerstcadeautje voor mijn zusjes....

    gezegende feestdagen!

    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel speciaal! Prachtig! Romantisch!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wederom heel mooi Romy! Vooral die strik met die bloem vind ik erg gaaf!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje met heel mooi papier ..gave kleuren.
    gr,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje!! super mooie kleuren!! xx Marley hele fijne dagen toegewenst..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi! Gewoon lekker weer eens heel wat anders dan een traditionele kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super kaartje is dit geworden!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!