Pages Of My Blog

06 september 2010

Best Wishes

Imaginisce has a fun sketch challenge up on their blog! I loved the collage look of the sketch and tried to make a 'collage' on my card too, by using small squares on it. These papers (and the rub-ons too) are from the beautiful Love & Cherish collection.
-
Imaginisce heeft een leuke sketch challenge op haar blog! Ik vond het collage-idee van de sketch erg leuk en heb geprobeerd om op mijn kaart ook een collage te maken, door kleine vierkantjes te gebruiken. Deze papiertjes (en ook de rub-ons) zijn afkomstig uit de mooie Love & Cherish lijn.
Voor deze kaart heb ik, naast de Love & Cherish vellen, twee tags, jutetouw, Petaloo bloemen, satijnlijnt, rub-ons en strass steentjes gebruikt. Enkele van de details zijn tevens versierd met zwarte Stickles.

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart hier hou ik van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk met die twee labels over elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke oke...ik lig erg achter; heb al enkele dagen niet meer op de blogs gekeken. Daar ga ik al he met mijn goede voornemens waar ik het laatst met je over had, haha. Maar wat en supermooi kaartje heb je gemaakt! Erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, unieke en stijlvolle kaart! Super!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij hebt ook al een behoorlijke kraft tik hihih super kaartje weer heel mooi gemaakt Romy.
    groetjes<lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een mooie kaart!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is ie weer mooi!!!!
    en wat een leuk idee die 2 tags over elkaar!! super!!
    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heeel mooi Romy,wat een mooie details en super kleuren!!
    Geweldig gemaakt!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig gaaf kaartje weer Romy. Mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat knap zeg!!! Elke keer zo anders!!! Bij mij is de basis altijd hetzelfde, wil dit ook echt gaan veranderen....
    Echt super dit kaartje weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowww Romy,wat een schitterend kaartje,ben er echt helemaal weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een heel mooi en sfeervol kaartje geworden en wat leuk met die tags en die touwtjes!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love what you've done witht his sketch, Romy ... Thanks for playing along ...

    Love, Tracy G

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!