Pages Of My Blog

12 oktober 2010

Enjoy *Magic*

At the Webster's Pages ning I found a very fun 'dress' challenge, started by the very talented Steph. You had to dress up a dress form and make a Webster's Pages project with it. I handcut a dress form from the Sweet Season papers and stuck a piece of tulle, lace and a bloomer on it. I had a lot of fun making this shabby chic layout. This picture of my parents, which is token at Trafalgar Square in Londen, is still one of my favourites. I think they call it 'magic of the moment'.
-
Op de Webster's Pages ning stuitte ik op een hele leuke 'dress' challenge, bedacht door de zeer getalenteerde Steph. Je moest een paspop 'aankleden' en daarmee een Webster's Pages creatie maken. Ik heb een paspop uit het Sweet Season papier geknipt en het versierd met een stukje tule, kant en een bloem. Het was al met al super om aan deze shabby chic layout te werken. Deze foto van mijn ouders is genomen op Trafalgar Square in Londen en is nog steeds één van mijn favorieten. De magie van het moment noemen ze dat toch?!
1) Als basis heb ik een vel dessinpapier genomen, waarvan de randjes zijn gedistresst. Hierop heb ik twee kleinere rechthoeken dessinpapier geplakt. De foto is op het geelkleurige vel geplakt en hiervan heb ik tevens de randjes voorzien van faux stitches. 2) Uit een ander vel papier heb ik de paspop en de bloemen geknipt. De paspop is versierd met stof, een kantje en een stoffen bloem, die ik zelf heb gemaakt uit een stuk rozenlint. Ook de etagières met cupcakes heb ik zelf uitgeknipt. Ik heb de cupcakes versierd met Stickles en Liquid Pearls. 3) Daarna heb ik diverse smalle strookjes dessinpapier, samen met een kantje, onder en boven de foto geplakt. 4) Rechtsonderaan heb ik toen de titel (gemaakt van thickers) en twee Prima flowers geplaatst. 5) Vervolgens heb ik bovenin de tekst Magic gevormd (gemaakt van Webster's Pages letterstickers) en enkele Prima roosjes geplakt. 6) En tenslotte heb ik de layout hier en daar flink versierd met Stickles.

17 opmerkingen:

  1. Wow!! Helemaal super, er is echt zoveel te zien op deze schitterende layout!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt! De paspop vind ik heel erg mooi aangekleed. De cupcakes zien er heel smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf weer en yummie papier en je paspop vind ik geweldig geworden.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's very pretty. Like 2 layouts in 1 (an 8 1/2 X 11 on a 12 X 12 inch page)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi LO zeg! Prachtig romantisch papier!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. absolutely gorgeous!!! LOVE all your fussy cutting on the cupcake stand and how your flowers are peeking over the beautiful photo. even the title is adorned with details - I love everything you do!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Romy wat mooi!!helemaal super!
    De paspop ziet er super uit ...en de rest ook!
    mooie foto!

    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh MOOOOIIIII!! echt prachtig!! dat paspopje vind ik zo leuk erbij!! wat ben je toch goed in shabby chic!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige LO Romy. De paspop is heel mooi en de andere details ook!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh Romy,toch wat schitterend weer gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend lootje! De paspop is erg mooi aangekleed, de bloemen zijn gaaf en het totaal is weer prachtig!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A very gorgeous lo!!!!! Love your dress form and that beautiful design!
    Just stunning!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gosh this is so stunning Romy! Love it:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi Romy en wat staan je ouders ook mooi op de foto. Heb jij de foto gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whow, wat gaaf joh!!! Geweldig!
    Zeker een leuke challenge!
    En met die foto erbij is het helemaal compleet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!