Pages Of My Blog

17 oktober 2010

MME Challenge & Aussie Scrap Source

I had lots of fun working on the new MME challenge, which is up at their blog now. You had to use the sketch, provided on their blog, and the colour black to create a layout with. This is what I came up with. I used the gorgeous Lost & Found collection.
-
Ik heb veel plezier gehad met het werken aan de nieuwe MME challenge, die nu op hun blog staat. Je moest werken met een gegeven sketch en de kleur zwart. Dit is wat ik ervan heb gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van de schitterende Lost & Found lijn.
1) Als basis heb ik een vel dessinpapier genomen en hierop heb ik twee smallere rechthoeken papier geplakt. 2) Uit restjes dessinpapier heb ik vier rondjes geknipt en deze zijn rondom de rechthoek gepositioneerd. Ik heb de randjes ervan bewerkt met edge distresser en tevens versierd met faux stitches. Op de stukjes dessinpapier heb ik toen de foto geplakt. 3) Uit een ander vel papier heb ik de sierlijke 'border' geknipt en deze heb ik met foamtape onder de foto bevestigd. 4) Linksbovenin en rechtsonderin heb ik diverse 3D stickers van My Mind's Eye (namelijk de twee ronde decoraties en de tekststicker) geplakt. 5) De layout is daarna versierd met geponste vlindertjes, Webster's Pages letterstickers -deze heb ik voorzien van een laagje rode Stickles- en knoopjes.
And I was also very excited to see this...my 'Spring' card is featured on the Aussie Scrap Source blog. Woohoo:)
-
En ik was ook superblij om dit te zien...mijn 'Spring' kaart staat op het Aussie Scrap Source blog. Woohoo:)

24 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige layout Romy!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel mooie details en wat een werk! prachtig! en gefeliciteerd met je pub!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he dat is te gek gefeliciteerd en deze lo is ook weer super mooi zo gaaf dat papier van mme yummie.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super prachtig meis jij maak met deze wel een grote kans vind ik !!!

    groetjes xx carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooie lo !!! en wat ziet je blog er mooi uit met die leuke foto's bovenin !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow wat is dat een
    prachtig layout super

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi stelletje daar op de foto ;-)))
    Je layout is prachtig! Succes met de challenge!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi weer Romy,en wat een leuke details...jij gaat nu dus wel glitterend door t leven denk ik (of heb je geen last van loslatende glitters??)Mooie foto is dit ook,super mooi geheel!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a beautiful layout, romy! i love the papers and the layout is just wonderful! love the vintage-feel, the colors, and the stitching. thanks for sharing and have a great week! *hugs* steph :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lief mens,
    Wat weer een schitterende dingen heb je gemaakt!
    Echt SUPERRRRMOOIIIII!
    Ik vind de foto's van jou en je ouders ook erg mooi. Wat zullen ze trotse ouders zijn!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat schitterend!!! Een mooie kleurencombinatie. En ik heb enorm genoten van jouw prachtige details.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lots of nice background papers and shapes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan Romy echt heel erg mooi. En gefeliciteerd met je featuring.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt weer een hele mooie lo zeg!!!!
    Zoveel weer te zien, hou ik van! ;)
    Mooie lijn, kon ik geloof ik nog niet!
    Dus weer helemaal super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. meis ik vind hem prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige layout heb je weer gemaakt en wat gaaf dat je kaart op het ASS blog staat!! (erg schattig kaartje trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw!! Deze layout is echt schitterend. Leuk dat je deze foto heb gescrapt! Mooi papier ook.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende layout heb je weer gemaakt Romy,leuke foto,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is weer een hele mooi LO Romy. Het papier is prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Romy this layout is absolutely divine! I love the colour combination and how you've used the circles. Gorgeous!!!! Congrats on Aussie Scrap Source as well!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is absolutely gorgeous! What a beautiful picture too.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!