Pages Of My Blog

19 november 2010

HB 2 U

Yesterday I thought it was time to make a bright and happy card. I ended up using the gorgeous Prima So Cute papers to make a card, that is based on the gorgeous sketch over at 2 Sketches 4 You. I grabbed my scissors and did a lot of handcutting on this one. To add some extra texture to my card I used Stickles on all the fussy cut details.
-
Gisteren had ik zin om iets kleurrijks en vrolijks te maken. Uiteindelijk besloot ik hiervoor de Prima So Cute papiertjes te pakken en er een kaart mee te maken naar aanleiding van de sketch van 2 Sketches 4 You. Ik heb weer dankbaar gebruik gemaakt van mijn schaar en voor een beetje extra structuur ben ik ook flink in de weer geweest met Stickles.
Naast het Prima So Cute papier en een chipboard frame uit deze lijn heb ik gebruik gemaakt van Prima So Cute Mini Flowers, Prima alfabetstickers (met hierop een laagje bruine glitter), jutetouw, een knoopje en strass steentjes.

19 opmerkingen:

  1. Wat is dit kaartje super leuk zeg. Super die figuurtjes en de kleurtjes zijn erg vrolijk!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje!!! Zeker lekker vrolijk!!!
    Wat een schattige beestjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel cute kaartje hoor

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, heerlijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaa wat een schatje hele mooie kleurtjes en details gaaf weer Romy.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach wat een lievertje,heel mooi!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oehhh wat is het weer een leuk kaartje geworden!!
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heerlijk cute kaartje
    enne je lo van mme is ok al zo gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What an adorable card!!! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Romy, wederom heb ik weer een flinke blog-achterstand, maar ik heb al je nieuwste creaties wel weerbekeken hoor! Je bent echt lekker bezig! Zo leuk omt te zien! het plezier wat jij in scrappen hebt, ik gewoon van je creaties af te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke en vrolijke kaart!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. so cute!
    Thanks for joining us at 2 Sketches 4 You this week
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend lief kaartje. Om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schatje! en wat heb je weer een hoop gedaan! prachtig allemaal.ben elke keer weer verrast! en leg je de lat weer hoger!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een verjaardagskaart waarvan je helemaal vrolijk wordt zodra je de enveloppe openmaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!