Pages Of My Blog

06 november 2010

I Got The Attitude Award

I got this 'I got the attitude blog award' from Jolanda. So happy with it. Thanks!
-
Ik kreeg deze 'I got the attitude blog award' van Jolanda en ben er superblij mee. Dankjewel, Jolanda!
When you receive this award, you have to tell 3 things about yourself that make you 'you' and that make you different from others. So here are 3 random facts about me: 1) At the age of 13 I collected Snowwhite and the 7 dwarfs. Toys, stickers...you name it and I had it;) / Toen ik een jaar of 13 was spaarde ik alles van Sneeuwwitje en de 7 dwergen. Knuffels, poppetjes, stickers...je noemt het maar en ik had het;) 2) I've always loved hanging around with children: babies, toddlers... those little cutie pies smiling at me...that really makes me happy. / Ik heb altijd al iets met kinderen gehad: baby's, peuters...van zo'n klein lachend kindje word je toch meteen blij. 3) This one might sound a little strange, but I'm afraid of fish: not only sharks, but all kinds and sorts of fish. I won't ever swim in a lake or sea, where there are fish. / Heel vreemd, maar ik ben bang voor vissen: niet alleen voor haaien, maar voor vissen in alle soorten en maten. Ik zal nooit in een meer of zee zwemmen, waarvan ik weet dat er ook vissen zwemmen.
Now I may pass this award on to a few other girls. And I'd like to give my award through to the following ladies:
-
Nu mag ik deze award doorgeven aan een aantal andere meiden en ik zou hem graag geven aan mijn volgende mede-bloggers:

9 opmerkingen:

  1. So glad you received this! I gave you this award too (http://www.thescrapyardrose.com/2010/11/my-very-first-blog-award.html) but did not send the information to you very quickly. I'm glad you received it though - you deserved it! Love your work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahaha ik lach me dood!! ik dacht dat ik de enige op de wereld was met een vissen fobi!! haha dat blijkt dus niet zo te zijn gelukkig ik druf niet eens mijn vinger in een vissenkom met een goudvis te stoppen!! enne thanks voor de award!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Romy,
    Nou! Allereerst natuurlijk reuze bedankt voor deze prachtige award! Ben ik gelukkig dus ook niet de enige, die als de dood is voor vissen! Je had me moeten zien staan bibberen in Mexico op een steiger in zee. Die dolfijntjes had ik geen moeite mee, maar met die enge vissen met grote ogen....
    BRRRRRRRRRRRR!!!!
    En die krengen raakten niemand aan, behalve....???
    Ja, mij! Mijn man lachte me al door uit! Ik was echt als de dood zo bang!
    Dat delen we dus met meerdere, he Cora?
    Lief van je, dat je aan mij denkt bij het vergeven van zo'n award!
    SUPERRR!
    Lieve groet,
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je award! Leuk om te lezen!
    Bedankt om deze ook aan mij door te geven. Ik ga hem asap plaatsen.
    Liefs,
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je award,
    je hebt hem dubbel en dwars verdiend! hij stond namelijk ook al op mijn blog voor je klaar :)
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefelciteerd met je award Romy .
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Romy gefeliciteerd met je verdiende award!! Leuk om dat allemaal over je te lezen en heel erg bedankt dat je hem aan mij doorgeeft! Morgen zal ik hem op mijn blog zetten.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd met jouw award! Super verdiend! En je lijstje is leuk om te lezen. Ik hou niet van gevaarlijke vissen! En ik vind het ook niet erg fijn om een zoetwatervis langs mijn benen heen te glippen, jakkes!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!