Pages Of My Blog

14 november 2010

Valentine (2S4U)

I know it's not Valentine's Day yet, and I don't have a crush to send this to...but when I have something in your mind, I can't wait to make it...also when it isn't even nearly 14 February. When I saw the sketch at 2 Sketches 4 You I immediately knew I had to make a card with it using the Pink Paislee Sweetness line. And this is what the card looked like in the end:
-
Ik weet dat het nog geen Valentijnsdag is en ik heb ook geen 'crush' om dit kaartje naartoe te sturen...maar alsi k iets in mijn hoofd heb, kan ik niet wachten om het uit te werken...ook als het nog niet eens bijna 14 februari is, hihi. Toen ik de sketch op het 2 Sketches 4 You blog zag, wist ik meteen dat ik daarmee een kaart wilde maken met de Pink Paislee Sweetness lijn. En dit is wat er uit mijn handen kwam:
Naast het Pink Paislee Sweetness papier en rub-ons, heb ik gebruik gemaakt van jutetouw, een knoopje, een Prima roosje en plakpareltjes. Diverse details zijn weer versierd met flink wat Stickles en gloss.

10 opmerkingen:

  1. Het is echt prachtig papier en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Valentijns kaartjes zijn altijd heel leuk .Deze is weer heel mooi Romy gaaf papier mooie details.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Romy, dit papier is echt prachtig!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Romy,this card is GREAT my friend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Romy,leuk gedaan die hartjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik houd zo van deze lijn,super!!!Hele mooie kaart Romy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh.. wat een mooie kaart, zo lief en zo zoet!!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een schitterende kaart!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love love love this card. Great work!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg romantisch en zeer stijlvol .......zucht.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!