Pages Of My Blog

07 december 2010

Step by Step Layout & Sinterklaas Pictures

I was asked to do a tutorial to go up at the Bo Bunny blog and after a lot of brainstorming I decided to make a step-by-step layout instead of a tutorial. I took pictures during the process of making the layout below and they can be found, together with a short description, at their blog. It was so much fun making this layout. The picture of me was taken by Jolanda.
-
Ik was gevraagd een tutorial te maken voor op het Bo Bunny blog en na lang nadenken besloot ik een stap-voor-stap layout te maken in plaats van een tutorial. Ik heb foto's gemaakt onder het maken van de layout en deze kun je, samen met een korte beschrijving, vinden op hun blog. Ik vond het in ieder geval super om deze layout te maken. De foto van mij, die ik hier gescrapt heb, is gemaakt door Jolanda.
And, as promised, I'd love to show a few of my Sinterklaas pictures...
-
En, zoals beloofd, zijn hier een aantal foto's van onze Sinterklaas...
Elise with her beautiful big blue eyes. She's such a sweetie: she's always smiling and knows exactly how to draw the attention;)
-
Elise met haar prachtige grote blauwe ogen. Het is echt een schatje: ze is altijd aan het lachen en weet precies hoe ze de aandacht moet krijgen;)
Look at her cute baby cheeks...
-
Kijk haar eens lief zijn met haar schattige, roze appelwangetjes:)
And my grandparents, who really enjoyed themselves as well.
-
En mijn opa en oma, die zich ook kostelijk vermaakten.
I've been spoilt rotten with make-up, jewelry, home decoration and some scrapstuff. Such a pity it will take one whole year until it's Sinterklaas again;)
-
Ik ben heel erg verwend met make-up spulletjes, sieraden, spulletjes voor mijn kamer en een aantal dingen voor scrapbooken. Zo jammer dat we nu weer een heel jaar moeten wachten tot het weer Sinterklaas is;)

14 opmerkingen:

  1. leuke foto's! en je layout is ook gaaf! heb het papier ook besteld bij simpel scrappen, kon me niet inhouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supermooie lo is het geworden !! En leuke kadootjes heb je gekregen van sint !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie LO Romy! Ik had al heel veel inspiratie (die ik nog niet kwijt kan) maar na het zien van deze LO heb ik nog meer inspipratie! De foto's zijn ook erg leuk! Fijne avond nog, groetjes marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als eerste je L/O is heel gaaf,mooie kleuren en wat een leuke foto!!Je nichtje is een schatje,heel lief,lekker die wangen enzo...veel kussen en knuffelen,het baby "vet" is er zo af!!!En ik vind dat juist zo lief op die leeftijd!!En je hebt weer een mooie foto van je opa en oma om te scrappen.....;)<mooie foto!!!!
    En idd nu weer een heel jaar wachten......dan kunnen we weer zingen...hij komt,hij komt.....enzv.....
    Fijne avond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi weer je lo gave details cool papier en een onwijs gave foto van jezelf.
    Elise is zeker een plaatje en je hebt je opa&oma ook weer mooi op de foto gezet....scrappen!!!!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Lo!!
    Mooie foto...mooie details!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige LO, ik het papier ook binnen gekregen, vind het zulk gaaf papier. Je hebt ook erg mooie foto's gemaakt, vooral die van opa en oma vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende layout heb je gemaakt Romy.
    Leuke foto,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful LO and photo of you! You look so pretty!! That sweet little baby is ADORABLE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke LO Romy, mooie kleuren en details. De foto's zijn erg leuk, die zien we vast terug op een prachtige LO.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt super leuk gemaakt en wat leuk dat je helemaal hebt uitgelegd hoe je het gemaakt heb! Hele mooi details en wat heb je mooie foto's gemaakt!! En inderdaad weer een jaar wachten, maar je hebt zo te horen veel leuke spulletjes gekregen.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoy Romy,
    Prachtige foto's!
    En je lo. is helemaal super!
    Liefs,
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie lo zeg!!! leuke foto!

    En wat een leuke foto's van Sinterklaasavond! Volgens mij was het heel gezellig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er gaat niets boven een gezellige Pakjesavond. Wat een leuke familiefoto's en wat een beeldschone lay-out van jezelf :).

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!