Pages Of My Blog

09 januari 2011

Adorable Elise

My intention was to scrap about my dear baby niece Elise more often...so I decided to make another layout about her yesterday. It is based on Julie's fabulous sketch, which is provided for the My Creative Scrapbook sketch challenge. I used a lot of MME Lost & Found left-overs on here. I might have to buy some more of these papers...they are truly gorgeous and just perfect for all kinds of girly layouts!
-
Mijn voornemen was om mijn babynichtje Elise vaker te scrappen dit jaar...en daar ben ik gisteren maar vast mee aan de slag gegaan. Ik heb er deze layout van gemaakt. De layout is gebaseerd op Julie's sketch voor de My Creative Scrapbook sketch challenge. Ik heb hiervoor een aantal restjes MME Lost & Found papier gebruikt. Misschien moet ik toch maar wat meer van deze papiertjes kopen, want ik vind ze geweldig en ze zijn helemaal perfect voor meidenlayouts!
Het papier, de brads en de letterstickers zijn dus van My Mind's Eye. De grote bloemen zijn Prima flowers en de kleintjes zijn Prima E Line flowers. De bruine roosjes heb ik uit organzalint van Maya Road geknipt. De kandelaar is van Dusty Attic en is versierd met pareltjes en de kleine letterstickers zijn van Prima en heb ik voorzien van een laagje bruine Stickles. De layout is afgemaakt met geponste vlindertjes, een beetje Stickles hier en daar en dotjes Liquid Pearls.

27 opmerkingen:

  1. Wat een schattige foto zeg...een leuk voornemen ook! Het papier is inderdaad helemaal super, zeker voor zo'n girly layout! En de embellishments die je hebt gebruikt zijn weer geweldig! Je blijft ernaar kijken

    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lo. Romy!
    Fijne zondag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow ik weet niet wat ik zie! Zo mooi! En de kleur van de foto en van de papiertjes lijken wel precies op elkaar afgestemd! Supermooie LO, Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig plaatje! echt geweldig romy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOHHH ROMY!
    DIT IS ECHT COOL! WAT ZEG IK?
    HELEMAAL GAAF!
    LIEFS, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's beautiful and the chandelier fits perfectly here!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf weer en ja wel een beetje saai mijn reactie altijd maar gaaf hihihi super lieve foto en yummie Dusty..
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje zeg :D de lo en elise :P

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een beauty!
    Tja, wel weer een eentonige reactie, maar je maakt ook zulke schitterende LO's :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw...weer zo'n schitterende LO en wat een schattige foto van je nichtje. Is zij het zusje van Naomi?
    Groetjes,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende layout Romy !!! Wat heb je die bloemen leuk gedaan zeg !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige layout, hele mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This layout is stunning...I love the color cominations and the beautiful brown....and the chandelier is gorgeous! Thanks for sharing your work and inspiring me!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous LO Romy,love the sepia looking of it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou super zeg!!!!
    Echt een plaatje van een lo!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. owww wat een leukers weer Romy, wat maak je toch mooie dingen!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love, love and love this! That chandelier is stunning and what a gorgeous photo! I love how you've used the MME banner at the bottom - I might have to scraplift that if you don't mind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Romy! Prachtige kleuren, details en een hele mooie foto!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous layout! Love the colors, paper choices and all of your layering!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jouw nichtje boft maar met zo'n grote nicht, die geweldig mooi scrappen kan! Zucht ...... wat schitterend weer! Ik kan niet anders zeggen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. PRACHTIG!!!! Wat kan je toch mooie layouts maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. the sepia look is eyecatching.
    and i'm in love with all the layering and details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend gemaakt! Super lieve foto en leuk die kroonluchter!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. deze post heb ik even gemist,tjonge zonde want hij is super super mooi!!!!
    Geweldig werk en wat een schatje!!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!