Pages Of My Blog

24 januari 2011

Change *2011*

The challenge over at Scrappassion Challenge blog is to make a layout about the word you want to live by in 2011. This is going to be a year full of changes for me, so my word is CHANGE. It is my last year as an high school student and the first year of my future. I've made a few difficult choices: I quit my job at the supermarket, I decided to follow my heart and to do the things I want to do, not the things other people would probably expect me to do. This year I'll have to take more of those difficult decisions, but I'm sure my life will only get better of it. The butterflies on this layout are chosen with a reason: they stand for freedom and for flying away and that's what I want too this year:)
-
De opdracht bij de wedstrijd op het Scrappassion Challenge blog is om een layout te maken over het woord, waar voor jou dit nieuwe jaar om draait. Aangezien dit een jaar vol veranderingen is, heb ik gekozen voor het woord CHANGE. Het is mijn laatste jaar op de middelbare school en dus 'het begin van mijn toekomst'. Ik heb al een paar lastige keuzes moeten maken. Ik ben gestopt met mijn bijbaantje en heb besloten mijn hart te volgen en de dingen te doen die ik wil en niet altijd te proberen aan andermans verwachtingen te voldoen. Dit jaar zal ik nog meer van zulke lastige beslissingen moet maken, maar ik weet zeker dat mijn leven er alleen maar leuker van zal worden. De vlinders op deze layout zijn niet gekozen zonder reden: ze staan voor vrijheid en voor erop uit vliegen en dat is waar dit jaar ook om draait voor mij:)
Het papier is van Pink Paislee Sweetness (zo'n supermooie lijn!). De bloemen zijn van Prima, evenals deze vlindertjes. Verder heb ik artisan elements van Pink Paislee gebruikt, die ik met bruine inkt heb bewerkt, en letterstickers, een aantal roosjes en een stukje lint.

21 opmerkingen:

  1. wow Romy,dit papier is zo mooi en je L/O zo nog mooier!!
    Keuzes maken is altijd moeilijk,maar nodig om verder te komen!
    Veel succes ermee!!Komt helemaal goed met jou!!
    Fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow Romy, alle begin is moeilijk zeggen ze ...maar een verandering kan ook de vrijheid geven die je graag wilt.Prachtige lo en succes dit jaar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous layout Romy!!! Love the cluster of flowers!
    Thanks for stopping by my blog:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gave layout!!! succes met al je veranderingen! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Romy,
    Je doet het enige juiste, hoe lastig beslissingen maken soms ook zijn!
    Je volgt je hart en daarmee begin je lekker vroeg! Ik heb lang getwijfeld aan mijn eigen "kunnen"....
    Maar....ik weet het nu zeker: VOLG JE HART, WANT DAT IS HET ENIGE JUISTE!
    Veel sterkte met alles en go for it, girl!
    Ik bewonder je werk!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, prachtige layout! heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooie lo heb je gemaakt en het gaat vast goed komen met jouw..
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige lay-out. Je hebt goed aan de opdracht voldaan, zelfs de vlinders staan voor iets.

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je layout is echt in een woord SCHITTEREND!! Mooie betekenis ook en je hebt super mooi papier gebruikt en alles past zo goed bij elkaar.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een heel mooi woord gekozen Romy! Je moet je hart volgen, dan komt het vast wel goed met je! Je LO is echt super mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed dat je naar jezelf luistert en je eigen gevoel probeert te volgen. Ik snap en weet dat dat niet altijd makkelijk is. Ik vind het heel dapper van je maar ook heel knap dat jij al zo ver bent om dat te beseffen en er iets mee te doen. Erg mooi hoe je dat verwerkt hebt op deze LO! Heel knap en mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende LO, vooral ook met 't verhaal erachter. En verder wens ik jou een supergoed 2011.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind een hele mooie lo zeg!!! OOk de reden van het woordje change heb je mooi omschreven! Idd dan gaat het na dit jaar allemaal anders worden! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het altijd zo knap hoe goed jij je gevoelens en gedachtes al kunt verwoorden en hoe duidelijk je al een richting hebt uitgestippeld. Ik ken veel 20ers, 30ers en zelfs 40ers die geen idee hebben wat ze willen en hoe ze dingen kunnen veranderen. Ik denk dat je een hele dappere keuze hebt gemaakt. Het is soms moeilijk om niet altijd verwachtingen van anderen na te streven (of eigen verantwoordelijkheidsgevoel) maar ook de dingen die voor onszelf belangrijk zijn. Heel erg knap Romy en je hebt het prachtig verwerkt in je lay-out.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. always follow your heart, no matter what other people say :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow...prachtig, prachtig,prachtig!!
    Heel mooi gedaan!
    Die bloemen en papier zijn heel mooi.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, Romy, this is absolutely amazing!!! I think this is my favorite page you have done! So gorgeous. I love your word. Your senior year really is a time of change. Enjoy every minute of it.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. meis wat een prachtige layout!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Romy...hier heb ik geen woorden meer voor, alleen WOW.

    lieve groet Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!