Pages Of My Blog

08 april 2011

Happy Mail & Award

I've been a fan of Anja's gorgeous cards and layouts for quite some time now and I feel flattered that she gave me this award. Thanks!!... - Ik bezoek Anja's blog altijd graag. Ze maakt prachtige dingen! En ik voel me dan ook super vereerd dat ik deze award van haar heb gekregen. Heel erg bedankt! ...now I'll have to list 5 things about myself and one of them has to be related to crafts. So here we go: - ...de opdracht bij deze award is om vijf dingen over jezelf te vertellen, waarvan er eentje gerelateerd moet zijn aan je creatieve bezigheid. Nou, dit zijn ze: 1) If you ask me whether I consider myself more a cardmaker or a scrapbooker, I'd really have no idea. I just love the combination of these two. Layouts usually take me quite a lot of time, while I can make cards a lot faster, but the best of all is making them both. - Als je me zou vragen wat ik leuker vind, scrapbooken of kaarten maken, zou ik echt geen antwoord kunnen geven. Ik denk dat het vooral de combinatie van die twee leuk vind. Layouts kosten me vaak aardig wat tijd, en kaartjes gaan dan een stuk sneller, maar toch...ik vind ze beiden even leuk om te maken. 2) I am a true perfectionist. Not only when it comes to scrapbooking, but also when it comes to school, other hobbies etc. Some people say that it's good that I always try to do things the best I can, but to be honest my perfectionism can be very frustrating to myself too sometimes... - Ik ben een echte perfectionist. Niet alleen wat scrappen betreft, maar ook als het op school, andere hobby's etc. aankomt. Vaak zeggen mensen dat ze het mooi vinden om te zien dat ik op alles zo erg mijn best doe, maar ik moet eerlijk zeggen dat het voor mijzelf af en toe ook best frustrerend kan zijn dat ik zoveel van mezelf vraag... 3) Five years ago our cat Pino passed away. He was almost 16 years old. I was 13 at that moment, so I had never lived a day without him. I still miss 'my big friend' sometimes... - Vijf jaar geleden is onze kat Pino overleden. Hij was op dat moment bijna 16 jaar oud en ik was 13, dus ik kon me niet eens voorstellen hoe het zou zijn zonder hem te leven. Soms mis ik hem nog steeds... 4) I'm always having a problem with the fact that a day has only 24 hours. If there would be any store they sell extra time, I'd definitely go there to have a few extra hours a day. I'd love to spend more time with friends, to scrapbook more, to study more...maybe it's just such a pity that I have to sleep...what a waste of time, LOL! Just joking;) - Ik heb altijd een beetje moeite met het feit dat er maar 24 uren in één dag zitten. Als er tijd in de uitverkoop zou zijn, dan zou ik daar maar al te graag een paar uurtjes inslaan. Ik wil altijd meer tijd besteden met vrienden, aan scrapbooken, aan school...wat jammer eigenlijk dat een mens ook moet slapen, zonder slaap zou ik zoveel extra tijd hebben. Hihi;) 5) I am so happy with what the wonderful hobby scrapbooking brought me. Just to give you an example...the past two weeks I received this in my mailbox. My sweet blogfriends, Odetta, Karin and Carine, thank you sooooo much. You're so sweet and I feel honoured that you sent me these gorgeous little works of art. - Ik ben zo blij met alles wat het scrapbooken me gebracht heeft. Even als voorbeeld...de afgelopen twee weken viel het volgende op mijn deurmat. Lieve blogvriendinnetjes, Odetta, Karin en Carine, super bedankt! Wat superlief van jullie en ik voel me vereerd dat ik deze drie kunstwerkjes nu op de kast heb staan! I got this gorgeous, classy and elegant card from Odetta. I just love how she used the journal card. By adding gloss to the flowers, she really made them pop. - Deze prachtige, elegante kaart kreeg ik van Odetta. Ik vind het zo mooi zoals ze de journal kaart hier heeft gebruikt als frame en door de gloss vallen de bloemen ook zo mooi op.
And I got this very pretty Easter card from Karin. I love the mix of cute and vintage things she used here! - En deze hele mooie paaskaart kwam van Karin. Ik vind het prachtig zoals ze vintage hier met een schattige stempel heeft gecombineerd.
And last, but definitely not least, I received this super sweet card from Carine. I simply envy her colouring skills! - En dan kreeg ik ook nog deze superlieve kaart van Carine. Wat kun jij toch geweldig goed stempelafdrukjes inkleuren, Carine!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award,leuk wat over je te lezen!!
    Mooie kaartjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de lijst van 5 te lezen. Ik herken er veel van bij mijzelf, hahaha. En ik ben het helemaal met je eens dat de hobby jou veel heeft gebracht. Zoals het leren kennen van mensen met dezelfde passie :). Heel graag gedaan met de kaart, wie goed doet, wie goed ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!