Pages Of My Blog

28 april 2011

Pretty

This is the layout I made for the Prima BAP sketch challenge for this month. I really loved the sketch and loved this gorgeous, feminine Moulin Rouge collection from Prima too. On this layout I used a picture of Jolanda and Joyce, that was taken in a Dutch zoo past summer. - Dit is mijn interpretatie van de Prima BAP sketch challenge voor deze maand. Ik vond het een erg leuke sketch en was ook helemaal weg van de prachtige, vrouwelijke Moulin Rouge lijn van Prima. Op deze layout heb ik een foto gescrapt van Jolanda en Joyce, die ik vorig jaar in Artis heb gemaakt. Het papier en de journal card komen uit de Moulin Rouge collectie. Verder heb ik swirls, flocked rub-ons, Arco iris bloemetjes, Prima flowers en pebbles gebruikt. Voor een finishing touch is gloss, glitter en Liquid Pearls gebruikt.

8 opmerkingen:

  1. What a beautiful design Romy,the flower work is great!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaf!!dat papier is geweldig en je hebt er weer een super l/o van/mee gemaakt!!heel gaaf!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Ook het papier en de bloem zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave layout Romy, ik vind hem werekilijk schitterend en die bloem zoooooo mooi heb je die zelf gemaakt
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeee lekker veel te zien en heeel mooi gemaakt ook...echt gaaf!!!!
    doegggggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo super mooie lo weer!!! Zeker een mooie lijn!! Vind de bloemen ook erg gaaf!!!

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!