Pages Of My Blog

04 mei 2011

New Scrapstreet Issue & 2 Cards

The new Scrapstreet Magazine issue has been released a couple of days. I know I'm a bit biased, but really, this issue is fantabulous and filled with tons of inspiration! You should really check it out:) I wrote an article about misting for this issue and have three cards up in the 'SRM stickers' showroom article too. Het nieuwe Scrapstreet Magazine is uit en ik vind het, hoewel ik natuurlijk een beetje bevooroordeeld ben, weer een heel geslaagd nummer boordevol inspiratie! Zeker een kijkje waard:) Ik heb voor dit nummer een artikel over misting geschreven en er staan ook drie kaarten van mijn hand in het SRM Stickers showroom artikel. For the new issue has been released, I can now show you the cards that I made for the Showroom in the April issue. We got to work with the super pretty Stamp Boutique digital stamps. As you might know, I don't work with stamps that often, so this was quite a challenge for me. But in the end I came up with the following cards: Aangezien het nieuwe nummer is uitgekomen, kan ik nu de kaarten laten zien die ik voor het april nummer heb gemaakt. We mochten met de superleuke digitale stempels van Stamp Boutique werken. Tja, ik gebruik zelf eigenlijk nooit echt stempels (althans niet om in te kleuren) op mijn kaarten, dus dit was best wel een uitdaging. Maar uiteindelijk heb ik er deze kaarten mee gemaakt:

9 opmerkingen:

  1. Beautiful!!!! Awesome job. GingerScrapsStreet is pretty fantastic too. :) LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave kaartjes weer Romy.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those cards are really so sweet and cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het inkleuren gaat je heel goed af Romy,mooie kaartjes,van de onderste ga ik kwijlen,die vind ik zo mooi!!;))
    Fijne dag.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes en een heel inspirerend nummer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahhahah Isja kwijlt niet hoor....uhh of toch wel!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er weer prachtig uit allemaal Romy! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gedaan, Romy! Als ik jou was zou ik ook niet met echte stempels gaan werken, want dat is heel gevaarlijk. voor je weet heb je een nieuwe verslaving erbij, hahaha. Kijk maar naar mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!