Pages Of My Blog

03 juni 2011

Timeless Love

Today's post at the Bo Bunny blog is a 'Free for all' one, so we could all use whatever collection and materials we would like to use. I choose to make another layout with the gorgeous Timepiece collection. I took this picture of my grandparents a while ago and immediately knew I'd have to scrap it with this gorgeous, vintage inspired line. I've also been playing with some mixed media again: the white splatters are liquid applique and the gold accents are all made with pearl mist.

De post op het Bo Bunny blog van vandaag was een 'Free for all', dus je mocht werken met welke collectie en materialen je maar wilde. Ik heb ervoor gekozen een layout te maken met de schitterende Timepiece collectie. Deze foto van mijn opa en oma heb ik al een tijdje terug genomen, maar ik wist meteen dat ik hem wilde scrappen met deze vintage-achtige lijn. Ik heb ook weer heerlijk met 'mixed media' gespeeld: de witte spetters zijn liquid applique en de gouden details zijn allemaal gemaakt met pearl mist.
 Besides the Timepiec papers and die-cut paper, I also used the coordinating chipboard stickers, layered stickers, brads, charms and jewels.

Naast het papier uit deze collectie, heb ik ook de bijpassende chipboard stickers, 3D stickers, brads, charms en strass steentjes/parels gebruikt.

Have a great day! I hope it will be a sunny one:) I'm so excited at the moment...only two more days until New York:D

Nog een fijne, zonnige avond! Ik ben zelf in ieder geval helemaal vrolijk op het moment...want nog maar twee dagen en dan zit ik in New York:D

23 opmerkingen:

  1. New York?? GA je naar New York??
    Dat is gaaf!!!
    Veel plezier ennneee oja,mooie L/O!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je LO is weer prachtig Romy! En wat gaaf, lekker naar New York! Goeie reis en veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende layout Romy !! Ik moet ook maar snel eens iets met dit papier gaan doen !
    Enne....heel veel plezier in NY !!
    Gaaf hoor !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat was een heel werk om al die mooie spullen van jou terug te kijken !!Weet ik meteen wat ik allemaal heb gemist ! gelukkig ben jij gewoon lekker doorgegaan..wat prachtig is deze ook weer. Veel plezier in NY !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie layout, ik vind je layering erg mooi. De witte spetters hadden van mij niet gehoeven...
    Veel plezier in New York! Niet te veel scrapshoppen he...hahaha!

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige layout, zoveel details. En een hele mooie foto van je opa en oma. Veel plezier in New York!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wowwww Romy,Wat heb je dit SCHITTERENDDDDDDDDD gemaakt.
    Meis wat ben je toch een kanjer in het scrappen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige layout Romy ik vind hem schitterend...en heel veel plezier in new york
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. new york here she comes ....veel plezier.gaaf lootje ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW!!!

    Echt wat is deze prachtig zeg!! Wauw...

    Oh enne veel plezier in NY :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. beautiful! wonderful additions! until it can not tear my eyes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, het ziet er geweldig uit, Romy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So beautiful! Lovely photo. Love all the sweet embellishments. Coming to New York? Hope you enjoy it! I'm about three hours away. So much to see and do there.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so heartwarming and beautiful Romy...so nice to see all the closeup details! You're going to have a blast in NY! Take loads of pics hon! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Romy, ik kijk altijd mijn ogen bij je uit! Wat een prachtige LO heb je weer gemaakt, super gaaf met een hele leuke foto.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi,

    Je maakt erg mooie dingen.Volg je al een klein poosje maar het zijn iedere keer weer plaatjes wat je maakt.Veel plezier in NY.

    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I absolutely love this layout using the Timepiece line from Bo Bunny!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!