Pages Of My Blog

30 juli 2011

King Vincent & Volendam

Aussie Scrap Source is currently having a guest designer challenge for ZVA Creative. You have to create something using ZVA Creative products to have a chance to become a guest designer for this wonderful manufacturer during one month. I couldn't resist giving it a go, because I absolutely love their products. I dug out a few older Webster's Pages papers and then created this Disneyland layout. I know the pink and flowers don't really give it a masculine look, but I thought these papers had the same magical Disney feel to them as the photo has. On the photo is my friend Vincent, as a King Arthur wannabe in Disneyland Paris;)

Aussie Scrap Source houdt op het moment een gast designer challenge voor ZVA Creative. De opdracht is iets te maken met ZVA Creative producten, en de winnaar mag een maand lang gast designer zijn voor dit gave merk. Ik kon het niet laten een poging te wagen, omdat ik zelf dol ben op de bling en bloemen van ZVA. Ik heb een aantal oudere Webster's papiertjes erbij gepakt en daarmee deze Disneyland layout gemaakt. Door het roze en de bloemen ziet de layout er nou niet bepaald jongensachtig uit, maar ik vond deze papiertjes zo leuk staan bij het roze kasteel op de achtergrond... Op de foto staat een vriend van mij, Vincent, als King Arthur wannabe in Disneyland Parijs;) 
 Supplies: Webster's Pages: Winter's Wings papers, lace, alphabet stickers, bloomers; Prima Marketing: Madrigal flower, Tea Rose, Champagne Roses, leaves, Birdsong bird; ZVA Creative: butterfly bling embellishment, pearls, pink and brown roses; Melissa Frances: resin frame; Ranger Industries: edge distresser, liquid pearls, glossy accents, stickles; Colorbox: ink; Other: doily.
 

 And yesterday I spent a truly wonderful day together with Jolanda and Joyce. We went to Volendam, one of the most famous Dutch villages, and had a lot of fun. While we did some sightseeing, went shopping, took photos and chattered and laughed, the day was gone before we knew it;) This is my favourite photo of the day, which was taken by a very sweet guy that walked by and apparently had some great photography skills:)

En gisteren heb ik een geweldige dag gehad met Jolanda en Joyce. We zijn naar volendam geweest met z'n drieën. Terwijl we een beetje aan het rondkijken waren, de dijk bekeken, gingen winkelen, foto's namen en gewoon kletsten en lachten, was de dag alweer voorbij voordat we er erg in hadden;) Dit is mijn favoriete foto van de velen die we gisteren gemaakt hebben. Dit kiekje is gemaakt door een aardige man die langsliep en, zo bleek na het zien van de foto, blijkbaar nogal veel fotografeertalent heeft:) We waren er in ieder geval superblij mee:)
I also wanted to take the time to say thank you for all the sweet comments you always leave me. It means a lot to me that you always take the time to stop by and leave me such kind, thoughtful and sweet words:)

Ik wilde ook bij deze iedereen heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes die jullie altijd achterlaten. Ik vind het echt super dat jullie de tijd nemen een kijkje te nemen op mijn blog en zulke leuke en lieve reacties plaatsen!

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie layout, prachtig papier. De foto is erg leuk, ik zie weer een layout komen...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful layout...hope you win! also, great picture....you all look so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Found your blog through a blog hop from Bo Bunny - spent over an hour browsing your incredible creations! Amazingly beautiful work. Thanks so much for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw gaaf lootje heel mooi gemaakt en de foto van jullie 3 een topperd!hihihi misschien was het ook wel een top fotograaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een super mooie lo!!! Wat leuk al die details bij de foto!!!
    En weer een gezellige dag met z'n 3tjes! Leuk!!! Zeker een hele leuke foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De layout is mega sprookjesachtig, wat een boel prachtige details! En de foto, jullie lijken wel drie moderne zeemeerminnen aan zee!!!
    Trouwens ik zag jouw prachtige layout op de Primablog gepubliceerd :)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!! Het is weer een prachtige layout geworden en heel sprookjesachtig wat heel goed bij de foto past!

    Super aardig van die man dat hij een foto van ons wilde maken! Het was echt een super super leuke dag en het ging zeker snel voorbij!

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw inderdaad een erg mooie foto en ook je layout is weer geweldig. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie layout en leuke vriendinnenfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergave layout!! Ik hoop zo dat je wint!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!