Pages Of My Blog

07 december 2011

More My Creative Scrapbook LE Kit Goodness

Today I'm back with another post showcasing my work with the My Creative Scrapbook LE kit. This is definitely one of my favourite kits so far. I love the traditional Christmas colours and all the vintage touches in this kit.

Zoals beloofd laat ik jullie vandaag deel 2 van mijn creaties met de My Creative Scrapbook LE kit zien. Dit was met stip op één mijn favoriete kit tot nu toe: traditionele kerstkleurtjes, vintage details, glitter accenten, mooie bloemen...meer had ik me niet kunnen wensen;) 
 On this layout I used two photos that were taken just a few seconds apart. But I edited them in a completely different way: I tried to give the photo at the left side a 'cold feel', while giving the right photo a more warm touch. I absolutely loved the Melissa Frances frame in this kit and wrapped the gorgeous Prima vine along its borders.

Op deze layout heb ik twee foto's gescrapt die eigenlijk vrijwel hetzelfde waren. In Picasa heb ik ze alleen allebei op een totaal verschillende bewerkt: de linkerfoto heb ik een koude uitstraling gegeven, terwijl ik op de rechterfoto de warme kleuren meer naar voren wilde laten komen. Verder heb ik gebruik gemaakt van het prachtige Melissa Frances frame uit de kit. Ik heb de Prima tak er omheen gevouwen, zodat ik een klein embellishment cluster kreeg voor in het midden van mijn layout.

My second layout, below, showcases a photo of my friend Kim and a fake Mr. Santa, which we found in Amsterdam. I turned the photo into sepia so it would compliment the vintage feel of the papers a bit better.

Op mijn tweede layout heb ik een foto van mijn vriendin Kim met een plastic kerstman - deze stond op een plein in de buurt van De Munt vorig jaar - gescrapt. Ik heb de foto omgezet in sepia, zodat hij beter bij het papier zou passen.


In the end I also made this card. I still had a small piece of the gorgeous green ribbon left and it was right enough to tie this bow with.

Tenslotte heb ik de volgende kaart gemaakt. Ik had nog een klein stukje van het groene lint over en dat was gelukkig precies genoeg om mijn kaart van een strik te kunnen voorzien.
 I couldn't resist showing you a recent photo of Jolanda, Joyce and me too. We planned a happy scrappy day last Sunday and had a blast chattering, laughing and scrapping around all day long:)

Ook wilde ik jullie deze foto van Jolanda, Joyce en mij niet onthouden;) We hadden afgelopen zondag een scrapdagje gepland en hebben heerlijk de hele dag kletsend, lachend en scrappend doorgebracht. Het was weer superleuk!

I hope you're having a wonderful week! Thank you for taking a peek at my blog!

Ik hoop dat jullie een heerlijke week hebben. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!

14 opmerkingen:

  1. These layouts and the card are so beautiful! I do love those traditional colors. Isn't it fun to get together with someone who loves to scrap, too?! So much fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice job Romy with the photo effects! Hope you're having a great week too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW. LOVELY layouts. LOVE what you have done with the papers. Awesome effect with the photos. LOVE that photo of you :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties, het papier is inderdaad heel erg mooi. Het kaartje vind ik ook schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo dat zijn we 2 super gave lo'tjes!!!! Wat leuk met dezelfde foto maar dan warm/koud! En wat een mooi kaartje zeg!!
    Gezellig zo'n scrapdag en nog leuker om er een foto aan over te houden!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend allemaal Romy,zo mooi warm papier,super details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lootjes weer en kaart natuurlijk je bent weer lekker op dreef mooie scrapfoto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je layouts weer geweldig. En ook je kaart mag er zijn. Ik heb gisteren toevallig al mijn buikfoto's die we zelf gemaakt hebben afgelopen maanden zitten bekijken en bewerken in Picasa. Inderdaad ook het spelen met warm / koud, beetje kleur bewaren en de rest zwartwit, volledig sepia, volledig zwartwit etc. Het is net wat je zegt: door ze iets te bewerken, komen ze vaak beter uit (op bijvoorbeeld layouts). Ik heb weer genoten van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooo i have missed a few bog posts..so i scrolled down.. and yes these papers and colors are stunning.. i love your layouts.. the layers are always so lovely.. gorgeous photos too... hope your week is going great!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your creations are really so fabulus Romy and you placed the embellies just perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig allemaal Romy !! En wat sta jij zelf leuk op die foto's op de eerste layout !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow deze is echt heel stunning prachtig gedaan met Le Kit!!!

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow.. you rock the kit! simply gorgeous and stunning pages

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig weer!!! Ik zit ook altijd te spelen met Picasa, leuk he? Ik vind geloof ik je "warme" foto het leukst. Goed idee om ze allebei te scrappen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!