Pages Of My Blog

30 december 2011

Mother

2011 has almost come to an end. I'm planning a top 10 post for tomorrow, so today will be my forelast (is that a word?) post for this year. Unfortunately this was the last day of my vacation too, but I did have a wonderful week. I spent most of my days off scrapping and it was really nice to scrap the days away:) I met all my deadlines for MCS and Bo Bunny and had some time left to play along with a challenge as well. I decided to make something for Tomoko's challenge for Webster's Pages. The Western Romance papers were my favourites from this Webster's release and I had so much fun playing with them. I scrapped a photo of my mom and me and finished off the page with lots of girly touches and beautiful Imaginarium chippies (a gift from Hilde).

2011 is bijna tot een einde gekomen. Ik ben van plan morgen nog een top 10 post op mijn blog te plaatsen, dus vandaag is het tijd voor mijn één-na-laatste blogpost van dit jaar. Helaas is dit ook de laatste dag van mijn kerstvakantie. Het was heerlijk om weer eens een weekje vrij te zijn en hele dagen te kunnen scrappen. Maar helaas gaat de tijd in dit soort weken ook altijd veel sneller voorbij dan als ik naar school ga, haha. Vandaag ben ik er nog maar eens voor gaan zitten. Mijn DT werk voor MCS en Bo Bunny is af, dus kon ik weer eens iets maken voor een wedstrijd. Ik koos voor Tomoko's wedstrijd bij Webster's Pages. De Western Romance lijn lag al een tijdje op de plank om gebruikt te worden...deze challenge was een goede reden om er daadwerkelijk mee aan de slag te gaan. Ik heb een foto van mijn moeder en mij gescrapt op een meisjesachtig roze layout vol met glitter en tierelantijntjes. De chipboard figuurtjes zijn van Imaginarium en waren een cadeautje van Hilde.
 Supplies:Webster's Pages: Western Romance papers, Ladies & Gents princess petals, Yacht Club princess petals, whimsey heart, push pins
Prima Marketing: Madeline paper, alencon lace, Fairytale rose
Imaginarium Design: Mother title, butterflies
Ranger Industries: distress ink 'Walnut Stain', stickles 'Crystal' & 'Copper'
Heidi Swapp: edge distresser
Martha Stewart: border punch
Viva Decor: perlen pen 'Cream'
Cards & Wishes: wrinkled ribbon
Other: doilies, pens

De whimsey hearts en het kant zijn ook in mijn webwinkeltje (klik) verkrijgbaar. Heb je de eindejaarsactie al gezien? Tot morgenavond 12 uur ontvang je op iedere bestelling 15% korting.

Have you also seen the amazing prize that Webster's is giving away to a lucky winner, over here? They currently revealed one of their gorgeous new collections: Sunday Picnic. I already can't wait to get my  hands on it!

En neem eens een kijkje hier als je kans wil maken op deze mega-prijs van Webster's;) Ze hebben deze week één van de nieuwe collecties - Sunday Picnic - gelanceerd en één gelukkige winnaar kan deze hele lijn winnen. Ik waag in ieder geval een poging voor deze prachtige lijn;)
Have a wonderful day! I'll be back tomorrow to wish you all a happy new year:)

Nog een fijne avond! Morgen ben ik er weer om jullie officieel een gelukkig nieuwjaar te wensen;)

7 opmerkingen:

  1. Hij is weer supermooi! Ook je vorige layout vind ik geweldig. Ben benieuwd naar je berichtje van morgen. Ik heb ook al een afsluitende blogpost klaarstaan voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende layout Romy!
    Prachtige foto ook samen met je mams!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I saw this over at Webster's and loved it! Love that sweet little envelope mixed in with the flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the layouts with mother and daughter! Happy 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this is absolutely stunning!!!!! love all the layers, the cutwork, and all the little details!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lootje van jullie 2 zo gaaf weer enuhh clean and simple..gaat ons dat lukken..misschien het winnen van die lijn dan hehehhehehhe!
    fijne jaarwisseling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Door tijdgebrek heb ik helaas veel te weinig gereageerd op je blog (goed voornemen voor volgend jaar toch?) Ik vind alles weer prachtig en wil je bij deze ook een hele fijne en gezellige jaarwisseling toewensen en een te gek 2012.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!