Pages Of My Blog

31 januari 2012

Hello 2012

I'm probably a little bit late saying hello to 2012 on the last day of January;). But I couldn't resist sneaking in under the wire and play along with the Once Upon a Sketch challenge. I really wanted to scrap one of my resolutions for this new year. I choose the word 'change' to live by in 2011 and this year that keyword is 'love'. I want to let my loved ones know how much I love them more often, I want to spend more time with the people who mean a lot to me and I want to try doing things with more love and passion too. This is the love themed layout that I created to represent my resolution. I really love these Pion Design papers, especially those cute Cupid images.

2012 is alweer 31 dagen aan de gang... Toch grijp ik nog snel de kans om één van mijn goede voornemens vast te leggen op een layout. Een dag voor de deadline besloot ik om ook mee te doen met de Once Upon a Sketch challenge. Het werd een 'Hello 2012' layout, gebaseerd op hun sketch.

Ik heb 2011 ingeluid met een layout genaamd 'Change', en verandering heeft 2011 zeker teweeg gebracht. Hopelijk wordt ook mijn woord voor dit jaar inderdaad een leidraad voor 2012. Ik heb namelijk gekozen voor het woord 'liefde'. Ik wil dit jaar de mensen die dichtbij mij staan, vaker laten weten hoeveel zij voor me betekenen. Ik wil meer liefde geven aan mijn dierbaren, en ik wil me ook in mijn eigen leven meer laten leiden door wat mijn hart me ingeeft. Daarom heb ik mijn prachtige Pion Design papiertjes uit de kast getrokken en er deze layout mee gemaakt.
 Supplies:
Pion Design: papers
Webster's Pages: sparkler 'Warm Pink'
Pink Paislee: Butterfly Garden die-cut
Imaginarium: bird cage
Ranger Industries: distress ink 'Walnut Stain, edge distresser, stickles 'Crystal', crackle paint
Tattered Angels: glimmer mist 'Mel's Dinner'
Viva Decor: perlen pen 'cream'
Other: doily, lace, pens, wrinkled ribbon 




35 opmerkingen:

  1. Heel mooi lootje gaaf papier ook van Pion en een mooie titel.En je hebt ook groot gelijk je leeft om te leven....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Romy, Love your adorable layout! This is such an awesome take on Nadia`s sketch! You look as always so cute!
    Thank you for playing along!
    Hugs ~gerry~

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great resolution for 2012 you've decided for yourself :-) Love your Lo with beatiful colors and sweet embellishment :-) Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie lo zeg!!!! Hopelijk gaat het echt het jaar worden van de liefde!! Mooie titel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige layout Romy en wat een mooi voornemen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! Wat zijn al die engeltjes schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, this is beautiful! Wishing you lots of.....LOVE!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SO Beautiful, Romy!!! love the cherubs and the details!! yes, I agree with Gerry you look so cute!
    Take Care girl!
    Hugs!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely gorgeous, and its such a wonderful resolution!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lieve romy,
    prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    in een adem; ongelooflijk mooi!!!
    wat een geweldige materialen heb je gebruikt!
    liefs, jen met wel hele hippe gips om d'r pootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is echt leuk geworden je lay out.
    Ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Regtig baie mooi! Ek hou baie van hierdie bladsy en die kleur daarvan! Mooi gedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Romy this is gorgeous!!!! You achieve such stunning pages every time you scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, prachtige layout, mooi papier, super weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. this is just sooo gorgeous!! love the colors and the beautiful photo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Romy, super mooie LO en wat een goed voornemen ! En eentje die je vast gaat waarmaken !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gosh Romy, gorgeous, gorgeous, GORGEOUS!! Wonderful take on the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. That's a sweet photo and timely coordinating with Valentine's Day too!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is delightful!! Thanks for playing along at OUAS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is so beautiful. I love that photo and the colors and details are just beautiful. Your take on the sketch and the journaling criteria is fabulous. Thanks for joining us at OUAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, prachtig lay out is dit geworden zeg!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely layout! Thanks so much for playing at Once Upon a Sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een schitterende layout Romy en een prachtig voornemen! Super ook die romantische engeltjes en je handen op de foto lijken ook wel een beetje op een hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Romy was je layout weer geweldig! Die engeltjes en dat vogeltje .... super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a beautiful page. I love the colours you've used... and all the cute cherubs! Thanks for playing along at OUAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige lo Romy en een goed voornemen.
    Gr Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Breathtaking!!! I just love what you've done with both the sketch and those pretty papers Romy....super cute pic of you too! You have such a heartwarming smile! Hope things are going well for you! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige layout is het geworden en wat heb je super leuk papier gebruikt! Leuk ook dat vogeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Romy!
    Ik was even niet bij je langs geweest en zie dat je Blog een nieuwe look heeft, leuk!!Prachtige profielfoto van jou.

    Je layout is ook prachtig, helemaal in de valentijn sfeer.
    Ik weet zeker dat het helemaal goed komt, als jij je hart wil gaan volgen!
    Enne, lang haar is mooi hoor. Zeker als het rood is! :))
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Romy

    Ik kijk vaak op je blog en zie je werk ook op diverse blogs en ik ben wel met de meeste eens je maakt wel prachtige LO en ennne gefeliciteerd nog ik zag op het blog van ouas dat je LO in de top vijf zit.

    Groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Romy!!! well i LOVE this layout.. it is divine! all the cherubs and gorgeousness! really pretty photo of you too!! i hope this year is filled with LOVEly things for you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Romy, this layout is absolutely gorgeous!!! So very deserving of the feature over at OUAS. I adore the colors you chose, and all the beautiful layering!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw prachtig. Veel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is beautiful! Love those cupid images.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. lang niet meer geweest maar wat heb je al weer een hoop mooie dingen geplaatst! vind deze erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!