Pages Of My Blog

11 februari 2012

N&R and a stamping tutorial

Happy weekend everyone! Today I'll show you a layout I made with another one of the new Bo Bunny collections. I'm so in love with this Oriental inspired 'Serenity' collection. Besides that, have you seen the new Bo Bunny stamps too? I think they're amazing and thus included lots of stamping in this layout too. I posted a short tutorial on how I used stamps on this page on the Bo Bunny blog. If you're interested, you can view it here.

The photo is one of my niece, Naomi, and I. This photo is so dear to me: we don't have a lot of photos of the two of us. At the moment Naomi is in the 'hide for the camera'-phase. I only got this photo after about 20 crazy faces photos;) Just love this silly girl!

Met dit weer zou ik soms wel willen dat ik in een ver exotisch land zou zitten. Helaas ben ik bang dat een trip naar China er de komende jaren niet inzit. Maar met de prachtige Serenity lijn van Bo Bunny haal je gewoon een beetje van het het oosten naar ons kikkerlandje. Serenity is één van de nieuwe Bo Bunny lijnen waar ik onmogelijk vanaf kon blijven. Hebben jullie daarnaast al de nieuwe stempels van dit merk gezien? Ook die vond ik te leuk om nog langer ongebruikt te laten. Daarom heb ik een aantal verschillende stempels van Bo Bunny op deze layout gebruikt. Op het Bo Bunny blog kun je eventueel een kleine tutorial vinden, waarin staat op welke manieren ik stempels heb verwerkt op mijn layout. 

 Op de foto sta ik trouwens samen met mijn nichtje Naomi. Het is één van de zeldzame foto's van ons tweetjes. Naomi zit momenteel in de 'verstop je voor de camera'-fase. De laatste tijd moet ik op mijn kop gaan staan om een normale glimlach op haar gezicht te krijgen;) Deze foto werd dan ook voorafgegaan door een serie van zo'n 20 gekke-bekken-foto's. Ze maakt me altijd aan het lachen, die nicht van mij... :)
Bo Bunny supplies:
Patterned Paper: Blossoms, Damask, Garden, Love, Stripe, Tomoko/ Serenity
6x6 Paper Pad: Serenity
Chipboard: Serenity 12x12 Chipboard
Stickers: Serenity Combo Sticker, Serenity Dimensional Stickers
Rub-ons: Serenity
Buttons: Serenity
Trinkets: Serenity
Noteworthy: Serenity
Clear stamps: Ambrosia, Weekend Market


Have a happy Saturday!

Nog een fijne zaterdag!

14 opmerkingen:

  1. Supermooie layout, Romy! Echt een plaatje. Mooie warme kleuren. En die geponste randen doen het ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit is erg mooi Romy!
    Leuk met die stempels als embellishments. Ik vind het ook altijd leuk om mijn embellies zelf te maken. Ga ook nog even je tut bekijken, ben benieuwd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja van mij mag het nu ook wel over zijn met die kou...lief lootje van jullie2.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weerom een erg mooie LO hoor romy! Ik vind de bloem die je gebruikte echt helemaal geweldig! en ook de geponste randjes zijn heel leuk gedaan!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is very neat. Like the stamped design on the circle piece.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooo as always love all the layers,stunning papers and lovely embellishments and a very sweet photo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige LO weer Romy, heel mooi papier en een leuke foto!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whow! Wat een prachtige lo zeg!!! Hele mooie style en een super leuke foto!!!
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Inderdaad een geweldige lijn.
    Je layout is een plaatje, heel mooi gemaakt.

    Fijne zondag nog!
    xxx Chimene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super mooie layout Romy! lieve foto van je nichtje en jezelf!
    ps...zullen we een verre vakantie boeken? bij voorkeur naar een warm land, hahaha
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig lieve meis!
    Wat weer moi en wat een lieve foto van jullie twee! Lief, dat je een reactie achterlaat op mijn blogje! Dat doet me hele erg goed, want ik krijg maar heel weinig reacties...
    Soms denk ik erover te stoppen....
    Maar die lieve reacties van jullie geeft me altijd weer hoop door te gaan.
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige lay out en papier.en als ik deze lay out ziet dan begint bij mij weer de vakantie kriebels naar verre orden.

    Groetjes Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!