Pages Of My Blog

31 maart 2012

Silly - Glitz challenge

Hey! I hope you're having a wonderful weekend so far! I had three exams this week and I was happy to have some scrappy time again this weekend.

But before I show you what I created today.... have you seen the G45 DT announcement yet? Unfortunately I didn't make it, but they choose 15 amazing designers! I want to wish them all good luck on this exciting journey and can't wait to see what they'll create:)

Anyway, this layout below is the result of a scrappy happy day. It is my entry for the Glitz paper layers challenge. The assignment is to use book paper on your layout. I included two book pages on the right side of the photo and I also teared a few pieces of book pages and used them as embellishments on my layout. The photo is one of Jolanda and me from a few weeks ago. We burst into laughter and the result was this funny photo:

Genieten jullie ook zo van het weekend? Na mijn tentamenweek heb ik vandaag een heerlijk dagje scrappend doorgebracht.

Maar voordat ik laat zien wat ik vandaag heb gemaakt... hebben jullie het nieuwe Graphic 45 design team al gezien? Ik zit er helaas niet bij, maar ze hebben vijftien geweldige designers gekozen! Ik wil ze allemaal heel veel succes toewensen:)

En dan nu het resultaat van mijn productieve dag... Deze layout heb ik gemaakt voor de wedstrijd op het Glitz blog. De opdracht is om een pagina uit een boek op je layout te verwerken. Als je goed kijkt, zie je twee stukjes van een boekpagina rechts onder de foto uitkomen. Ook de gescheurde stukjes papier komen uit een oud boek. Op de foto staan Jolanda en ik. We waren langs de Amstel foto's aan het maken met de zelfontspanner en dat leverde aardig wat bekijks op. Toen een man een opmerking maakte, schoten we in de lach. Net op dat moment maakte de camera een foto.




Thank you so much for taking a peek on my blog!

Bedankt voor het langskomen en nog een fijn weekend!

14 opmerkingen:

  1. Oh wat een geweldige layout weer! Die boekpagina's heb je heel mooi verwerkt. Missie geslaagd zou ik zeggen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige layout! Mooie details, die boekpagina's heb je leuk verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige warme layout Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je LO is prachtig Romy, heel mooi papier ook! Jammer dat je niet bent gekozen in Graphic 45 team. Volgende keer meer succes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooi LO ! Belachelijk dt je niet bent gekozen door Graphic 45. Ze doen zichzelf te kort !
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je er niet bij zit Romy, misschien een volgende keer...
    Aan je layout kan het niet gelegen hebben, die is namelijk fantastisch.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The white frame and embellishments make it pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou wat balen meid dat je het niet geworden bent... Deze lo is ook weer helemaal super, erg leuke foto! En super het hoekje rechts onderin, ben gek op hoekjes die weer terug komen!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOO mooi weer Romy en jammer dat je er niet bij bent...
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WATTTTTTTTTTTTT????????????????
    Je zit er niet bij?????
    Ze doen zich zelf wel heel erg te kort! Wie laat nu zo'n TALENT LOPEN?????
    Dit is wel een beetje dom van de dames!
    Ik zou het wel weten, hoor! Maar goed...Je neemt het sportief op! En dat zegt genoeg over je karakter, meis!
    Top, hoor! Je LO is prachtig!!!
    Ik zal mijn LO ook even afmaken, want het blijft erbij. Ik heb er soms even geen zin in!
    Errug, he?
    Ben niet lui, hoor, maar we hebben het gewoon te druk! Te veel werk, soms....
    Fijne zondag en heel veel liefs,
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super jammer dat je er niet bij zit... Je layout is trouwens super leuk geworden!! Erg leuk met die stukjes van een pagina erbij! Ik heb de foto's ook besteld en ontvangen en ik hoop er snel mee aan de slag te kunnen;)

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige layout weer ! en wat jammer dat je niet in het G45 dt zit! volgend jaar weer proberen hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful layout! Love the papers. I'm sorry to hear you didn't get chosen for the DT--you would have been a fantastic addition.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Romy, Never mind about the graphic 45 dt, I am sure you were right up the top but they just couldn't fit you this time... your work is stunning.. and this layout is really lovely.. I love the earthy colors and the design is so balanced and pleasant to look at.. Enjoy the rest of your weekend too!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!