Pages Of My Blog

22 april 2012

Spring sunshine

Yesterday I had a lot of fun mixing up the gorgeous Laced with Grace and French Kiss collections to make this spring layout for the Glitz challenge. This photo was taken at one of the first days of spring. The weather was just lovely and I hope there's more weather like this to come!:)

Gisteren heb ik deze zonnige layout gemaakt met een mixje van de prachtige Laced with Grace en French Kiss lijnen van Glitz. Deze layout is mijn deelname voor de Glitz wedstrijd. De foto is gemaakt op een van de eerste lentedagen, waarop een heerlijk lentezonnetje voor het eerst om de hoek kwam kijken. Ik hoop dat er nog veel meer van dat soort dagen zullen volgen deze zomer!:)




This is the challenge I'm submitting my layout to. The soft colours in this image inspired me to mix up orange with a touch of white. The beautiful butterflies in this image made me using some of these beautiful insects on my layout too!

Dit is de opdracht voor de wedstrijd, waarvoor ik mijn layout instuur. De zachte kleuren in de foto inspireerden me om warm oranje met lichtere kleuren te combineren. En de vlinders heb ik laten terugkomen in de vorm van drie stickers.

Thank you so much for having a look on my blog! Have a wonderful Sunday!

Bedankt voor je bezoekje en geniet van deze zondag!

24 opmerkingen:

  1. SO pretty! I love the colours. Your picture is lovely too. Have a great week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie layout heb je gemaakt Romy. Echt geweldig!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how lovely Romy, your classic style of layers are always so interesting and these papers are beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi weer heerlijke kleuren heb je ook gebruikt en zo´n sneaky hoekje is ook leuk.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf lootje weer zeg!! Wat ook prachtige kleuren, wauw! Ik kijk ook enorm uit naar die zonnige dagen, het is nu lang genoeg koud geweest!! ;)

    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning colors, and so matching your hair!! Amazing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is just so pretty! Love the flowers and that fabulous pic!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige layout! En laat die zonnige dagen maar komen...heb nu wel weer genoeg van de regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt Romy.
    Zo mooi papier weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Romy! Hier kan ik een hele tijd naar kijken, heerlijk! Wat een kleuren! de zonneschijn spat eraf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig Romy !! Die kleuren zijn ook zo mooi he !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous! Love your use of colours..
    Wish you a great week :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. You always bring some sunshine with your layouts.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een super lo!!! Lekker veel op te zien en een geweldig mooie foto!!!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super layout Romy!! Ik hoop dat je wint....hij is echt een kanshebber!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous page Romy! Good luck with the challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. this surely is a winner sweetie! gorgeous page and colors! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Romy this is such a lovely page. You know how much I love these colours and the way you scrap them so beautifully. Gorgeous pic of you both.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje wat heb je toch weer mooie lay-outs en kaarten gemaakt. Ik geniet weer ontzettend van je details en kleurgebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige layout Romy!
    De combi met het warme oranje is heel mooi!
    Grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend uitgewerkt! Heel dromerig en de vlinders komen heel prachtig uit op deze lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. LOOOOVE this Romy! The colors are great and the addition of the buterflies is just perfect! Great photo too :) Thanks so much for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. LOOOOVE this Romy! The colors are great and the addition of the buterflies is just perfect! Great photo too :) Thanks so much for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!