Pages Of My Blog

29 april 2012

XO

These Scrapcake papers have been in my stash for a while and I finally dared to cut them. The Scrapcake kindly offers a few beautiful sets of freebies on their blog. I printed one of them, cut out some of the images and created this layout with it. I just loved this picture of my sweet niece. 

Dit papier van The Scrapcake lag al een tijdje klaar op mijn bureau om gebruikt te worden. Gisteren heb ik er dan eindelijk mijn schaar in gezet. Op het blog van The Scrapcake vond ik een paar leuke freebies sets. Eén daarvan heb ik uitgeprint en gebruikt om mijn layout mee te versieren. Dit was het resultaat... Is de foto van mijn nichtje niet schattig?

Supplies:
The Scrapcake: My Private Happiness papers, freebies
Bazzill Basics: cardstock (white)
Prima Marketing: flowers, resin birdhouse
Scrapping Outback: laser-cut chipboard
My Mind's Eye: Follow Your Heart stamps
Tattered Angels: glimmer glam
Claudine Helmuth: gesso
Martha Stewart: punches
Viva Decor: perlen pen (cream)
Ranger Industries: stickles (crystal)
Heidi Swapp: edge distresser
Other: doily, fineliner, foamtape, pens


Thank you for stopping by, have a nice Sunday!

Bedankt voor je bezoekje, fijne zondag!

12 opmerkingen:

  1. Prachtige LO weer Romy! en wat een ontzettend lieve foto :)
    Ik ben helemaal weg van dat mooie papier en de details die je hebt toegevoegd zijn ook weer geweldig!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie meid is je nichtje toch en een super gaaf lootje weer heerlijke kleurtjes...yummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Romy,mooi papier en details gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HI Romy, Oh how very beautiful this layout is.. adorable photo surrounded by the most gorgeous punched edges and papers and flowers chipboard and birds and little bird house.. I love this!! Have a happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi, leuk al die laagjes en mooie ponsen gebruikt voor de achtergrondjes. Wat is er veel te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooooi Romy!! En wat een lieve foto! Gaaf papier is het zeg, heb het zelf ook nog liggen :))
    Jij ook nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful layout! I always enjoy looking at your fabulous details.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieve foto van je nichtje! het is weer een prachtige layout geworden met vrolijke kleurtjes!
    een hele fijne koninginnendag!!!!!
    liefs
    Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!
    Heerlijk veel om te zien, je hebt weer iets moois gemaakt met The Scrapcake!
    Thanks voor de freebees-tip!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a beautiful page Romy, love the colour combination!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke blog heb je ! ik ga je volgen !xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!