Pages Of My Blog

15 juni 2012

Papa

In honour of Father's Day I made a layout about my dad for the challenge at My Mind's Eye. As you will probably notice, it isn't a very masculine layout;) But these soft, pink papers were irresistible to me! The challenge assignment is to incorporate fussy cutting in your layout. I fussy cut a couple of flowers, hexagons and a birdcage. 

Omdat het over twee dagen vaderdag is, heb ik een layout over mijn vader gemaakt. De layout is niet bepaald stoer en mannelijk geworden, maar dit roze papier kon ik onmogelijk weerstaan;). Met deze layout doe ik mee aan de wedstrijd bij My Mind's Eye.
 Supplies:
My Mind's Eye: Lost & Found 2 papers, Follow Your Heart Be Happy papers, Lost & Found 2 stamps
Bazzill Basics Paper: cardstock ('white')
Prima Marketing: flowers, distress tool
Martha Stewart: punches
Spellbinders: heart dies
Cheery Lynn: doily die
Imaginarium Design: chipboard letters
Tim Holtz: distress ink ('walnut stain')
Versamark: ink ('black')
Claudine Helmuth: gesso
Viva Decor: perlen pen ('Eisweiss')
Other: music note paper


18 opmerkingen:

  1. Very nice work my friend, love the idea too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a work of great beauty! I think that all the pink, flowers, and hearts are appropriate, because it's not just a page about a man...it's a page about YOUR love for your father.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SO pretty, Romy- love your layering and stitch work and beautiful, soft patterns. Divine!
    xErin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi geworden weer Romy en het roze kan juist heel goed.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig Romy,weer zo mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! enne, echte mannen kunnen roze hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! En wat een leuke foto van jou en je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super geworden zeg! en wat een leuke foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige layout Romy, mooie combi is dit papier met oude muziekbladen!
    Fijne vaderdag! :)
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A sweet page and photo. Love the pinks and browns.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful page Romy.. adore all the layering and pretty details!! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een geweldige LO! Prachtig met al het knipwerk!
    groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi!!!
    Prachtig papier, prachtige details!
    Je vader zal er vast blij mee zijn ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Romy,
    Wat een heerlijke foto van vader en dochter! Heerlijk te zien hoeveel liefde er is! Dat wou ik ook nog wel even: op de foto met mijn lieve vader. Maar helaas...hij is te jong gestorven en toen ik zo jong was....Toen maakte men niet zo vaak foto's...
    Tja...dat krijg je als je uit de oertijd stamt, he?
    Ha, ha...
    Je LO is FANTASTISCH!
    Ik moet er steeds naar kijken en dan ontdek ik steeds weer iets anders! Het is mooi gedetailleerd! Daar hou ik erg van!
    Lieve groetje en succes met de wedstrijd! Ik duim voor je, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je layout is echt super mooi geworden. Er leuk die hartjes zo op elkaar! Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto van jou en je vader! Ik vind je lay-out helemaal prachtig. Inderdaad...misschien niet zo stoer maar ach...mannen mogen tegenwoordig ook hun gevoel en emoties tonen toch? Enne... roze is toch ook in voor mannen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke foto van jullie tweetjes. En omdat jij de lay-out zelf gemaakt heb, mag roze best, hahaha. Mijn vader vindt het bij mij ook al heel vaak te zoet, maar daar trek mij lekker niets van aan. Oké, behalve als ik een kaart voor hem maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous page Romy I bet your Dad loved it!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!