Pages Of My Blog

07 november 2012

New Bo Bunny challenge: Make it a Tag!

This month I came up with the card challenge for the Bo Bunny blog, which is: 'Make it a tag!'. Since the moment I bought myself this tag die from Tim Holtz, I really love making tags. And I hope you will make it a tag and play along too :) 
For my tag I used the brand new 'Powder Mountain' papers and embellishments. I think it's such a wonderful winter collection.

Deze maand mocht ik met de opdracht voor de Bo Bunny kaartenwedstrijd komen, en dat is geworden: 'Make it a tag!'. Een paar maanden geleden heb ik mezelf op de tag stans van Tim Holtz getrakteerd en inmiddels kan ik bijna niet meer zonder! Hopelijk vinden jullie het net zo leuk om tags te maken en doen jullie ook gezellig mee :) 
Voor mijn tag heb ik de nieuwe 'Powder Mountain' lijn van Bo Bunny gemaakt. Een prachtige wintercollectie met traditionele winterkleurtjes!
Bo Bunny Supplylist:
6 x 6 Paper Pad: Powder Mountain
Stickers: Powder Mountain Dimensional Stickers, 
Powder Mountain Go Big Cardstock Sticker
Chipboard: Powder Mountain 12x12" Chipboard

14 opmerkingen:

  1. So cute! I have developed a love for tags, too. Seems to be my favorite thing to make lately.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schitterende tag en dat die kleur blauw is zo mooi! Prachtig papier ook. Ik geloof dat dat op mijn verlanglijstje komt te staan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zit nu te denken dat heb jij nog niet zoveel gemaakt een tag....en deze is echt gaaaaaaaaaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie tag en het papier is ook schitterend, ik kon het niet laten liggen. De tag uitdaging ga ik me zeker aan wagen, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh super Romy !!! Ik ben helemaal weg van het sneeuwmannetje ! Moet je vaker doen tags maken :-)
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige label Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful tag!!!! lovely colors and the snowman is so cute!! xoxo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en wat een goed idee! Jammer dat ik geen Bo Bunny heb anders zou ik meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Prachtige kleuren met het beetje bruin ertussen, en ook een super sneeuwpop!
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a pretty winter tag Romy _ LOVE it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh this is so so pretty Romy! love it and the colours! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!