Pages Of My Blog

01 januari 2013

My first post for 2013

First of all I would like to wish you a very happy and healthy new year! May all your dreams come true!
In my first post for 2013 I'm showing my first DT work for Maja Design. Each month we're hosting a mood board challenge at the Maja Design blog. This month's moodboard has some wonderful warm colours. Those colours, together with the natural elements in the photo, inspired me to make this lay-out about my brothers. My brothers really don't like to get their photo taken. Actually, each time I take out my camera they try to hide immediately, so I treasure the very rare photos that I have of them. 

Ten eerste wil ik jullie een heel mooi en gezond nieuw jaar wensen! Dat het een prachtig jaar mag worden, waarin je je dromen kunt verwezenlijken! 
In mijn eerste blogpost voor 2013 kan ik ook mijn eerste DT-werk voor Maja Design laten zien. Vanaf nu verschijnt er elke maand een mood board op het Maja Design blog. Het mood board van deze maand bestaat uit mooie warme kleuren. Die kleuren, samen met de natuurlijke elementen in de foto, inspireerden me om deze lay-out over mijn broertjes te maken. De foto van mijn broertjes is er één om die wel een bijzonder plekje in mijn album verdiende. Ze maken er namelijk een sport van om zich te verbergen zodra ik mijn camera tevoorschijn tover. Dit is één van de weinige foto's die ik van hen heb kunnen maken (na het nodige tegenstribbelen van hun kant...). 



On my lay-out I used a mixture of three different collections: Vintage Summer Basics, Fika and It's a Vintage Christmas. I just love how well their collections blend together!

Op mijn lay-out heb ik papier uit drie verschillende lijnen gebruikt: Vintage Summer Basics, Fika en It's a Vintage Christmas. Ik vind het altijd een leuke uitdaging om papier uit meerdere lijnen te combineren.


I also included a large Prima resin bird, which is also available in my webshop. You can find it here.

Ik heb ook een resin vogel van Prima gebruikt. Deze kun je hier vinden in mijn webshop.  


You can find more information about the mood board challenge in this post at the Maja Design blog. 

Je kunt meer informatie over de wedstrijd vinden op het Maja Design blog en wel in deze blogpost

14 opmerkingen:

  1. Jij ook alle goeds voor 2013!
    Haha...die broertjes hè. Ik heb ook een broertje die zich niet graag door mij laat fotograferen. Prachtige layout heb je gemaakt, ik zie de inspiratie die je uit het bord gekregen hebt heel duidelijk terug. Mooi begin van scrap 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Romy, wat een leuk verhaal achter deze schitterende layout ! Erg leuk met al die strookjes papier.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lay-out!
    Jij ook nog de beste wensen voor 2013!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic layout, Romy! Perfect masculine look.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super layout en leuk je broers eens te zien!! En wat een gaaf papier!!
    Jij ook de allerbeste wensen voor 2013!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous Romy. I love how you work with layers and your details..amazing!! Happy New Year!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. stunning LO Romy!! love the softness of it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi

    ze zijn nochtans het zien waard !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Seriously a beautiful layout, just ADORE it Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf hoor by maja..lol...super lootje heb je ook gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love this male page with soft colors...Gorgeous page, Romy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LOVE the idea of the mood board!! these colours are wonderful and you have scrapped them beautifully! ha ha so typical of brothers but you have managed to capture them very nicely in your photo, very handsome boys. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!