Pages Of My Blog

31 maart 2013

Winter lay-outs with Easter & New publication

Happy Easter! I hope you will have a lovely day with your loved ones!
Usually Easter means one of the first sunny days of the year, but this year we have a rather cold Easter in Holland.  So I thought that made a good excuse to show you two winter lay-outs that were published in the Dutch magazine 'Cards & Scrap' some time ago ;)

Als eerste wil ik jullie hele fijne Paasdagen toewensen! 
Normaal valt Pasen op één van de eerste zonnige dagen in het jaar, waarop je soms zelfs 'met zonder jas' naar buiten kan. Maar helaas, de lente laat wat langer op zich wachten dit jaar. 
Ik vond deze koude Pasen in ieder geval een goed excuus om twee winterlay-outs te laten zien, die ik voor het vorige nummer van Cards & Scrap heb gemaakt. 


On this lay-out I used the gorgeous 'Powder Mountain' collection from Bo Bunny. I did a lot of layering and used gesso to create white accents on some of the details on my lay-out. 

Op deze lay-out heb ik gewerkt met de mooie "Powder Mountain" lijn van Bo Bunny. Ik heb weer veel met laagjes gewerkt. Met gesso heb ik een aantal embellishments van witte details voorzien.


My second lay-out features the other new winter collection from Bo Bunny: 'Snowy Day'. I just love the warm colours and the cosy feel to these papers.

Voor mijn tweede lay-out heb ik gebruik gemaakt van de andere winterlijn van Bo Bunny: 'Snowy Day'. Een prachtige lijn met mooie warme kleuren!


On the left side of the photo I used a dimensional sticker and layered a chipboard sticker and resin bird on top of it. To keep my lay-out balanced I incorporated a rub-on tree on the right side of the photo. 

Links van mijn foto heb ik een 3D sticker geplakt. Ik heb hem nog iets meer 3D gemaakt door er een chipboard frame en een resin vogeltje op te plakken. Rechts van de foto heb ik een rub-on boom verwerkt. 


The new Cards & Scrap issue is on sale now and I am so excited to have two lay-outs and two cards published in it. So excited about that! It still feels pretty unreal to see my own work published in a magazine. 

De nieuwe Cards & Scrap ligt nu in de winkels. Er staan twee lay-outs en twee kaarten van mij in dit keer. Zo gaaf, ik vind het nog steeds best wel onwerkelijk om mijn eigen werk terug te zien in een tijdschrift. 


Thank you for stopping by and enjoy your Easter weekend!

Bedankt voor je bezoekje en nog een heel fijn Paasweekend!

16 opmerkingen:

  1. Love both your layout Romy. Your layering and details are so beautiful. Congrats on the publication and Have a blessed Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie LO's heb je weer gemaakt en je artikel in het tijdschrift had ik al bewonderd. Fijne paasdagen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations Romy! They are 2 lovely pages!! Happy Easter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. congratulations!!! so happy for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt me idd heel raar om je creaties zo in een blad terug te zien,maarre ze zijn mooi hoor!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige layouts. Ze zijn een echte inspiratie. En die verdienen zeker een plaats in zo'n leuk tijdschrift.
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Two beautiful layouts, love all the embellishments you have added wonderful colors, good on your for being published. Happy Easter to you too...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just had to come back to comment on your layouts, I love them as all the wintery ones you do. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ӏ wаs pгetty pleaѕеd
    to uncοver thіs site. I wanted to thank yοu for
    yοur time fог thіs wοndегful read!
    ! Ӏ ԁеfinіtely lovеd
    еverу part of it аnԁ i alsο hаve уοu
    book markеd to сheсk οut new іnfoгmation on youг ѕіte.


    Мy ωebpage: acmcustomdesign.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful layouts, Romy! Congrats on being published. We had a rainy, chilly Easter but a wonderful time spent with family. Hope you had an enjoyable day.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf hoor je lootjes en gefeliciteerd met je gepubliceerde lootjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are gorgeous layouts Romy! Congrats on having them published!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan me helemaal voorstellen dat het super is om je LO's in een tijdschrift te zien. En eerlijk gezegd, die van jou vind ik het allermooiste, maar je weet wel dat ik fan van je werk ben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congrats on your pubs Romy!! they are both really so gorgeous! love all the pretty details and wonderful layers that you do so well. Easter did not bring the spring we so desperately long for, but at least we had wonderful sunshine every single day. Hugs and kisses,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende LO's!! Ik had ze al gespot in de nieuwe Cards and Scrap!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige layouts Romy!!! Het blad vind ik niet zo leuk meer, maar jouw werk us geweldig! Ik heb trouwens ook je layouts in Scrapbook Magazine UK bewonderd! Gaaf hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!